Runi Teigen Skrevet Mars 25, 2020 Del Skrevet Mars 25, 2020 (endret) Hei, Jeg skulle gjerne fått rede på dødsårsaken til Karin Louise Stöckert f. 19.01.1928 i Skoger (ikke sikker på fylke den gang, Vestfold eller Buskerud). Hun flyttet til Karlstad, Värmland, Sverige antakelig like før krigen. Jeg vet ikke om hun ble svensk statsborger, men tror ikke det. Hun døde der 08.09.1951 men ble gravlagt i Skoger. Er det noen som kan si meg om det er mulig og hvor jeg i så fall kan henvende meg. Endret Mars 25, 2020 av Runi Teigen Tillegg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torbjørn Igelkjøn Skrevet Mars 25, 2020 Del Skrevet Mars 25, 2020 (endret) Dersom du veit at ho er gravlagd i Skoger kan kanskje eit oppslag i kyrkjeboka vere det som skal til. Merk at det er 80 år klausul på dødsårsaker, fordi dette kan omfatte sjølvmord, arvelege sjukdommar osv. Men du risikerer iallefall ikkje noko anna enn å få eit nei, så eg ville ha prøvd å be om eit oppslag. Evt. kan kanskje svenske kjelder vere eit alternativ. Endret Mars 25, 2020 av Torbjørn Igelkjøn Egil Johannessen reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Runi Teigen Skrevet Mars 25, 2020 Forfatter Del Skrevet Mars 25, 2020 Hei, Takk for svar, jeg prøver med en telefon til kirkekontoret. 80 års grense er lenge, særlig når det gjelder undersøkelse om arvelig sykdom. Torbjørn Igelkjøn reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Logg inn for å kommentere
Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn
Logg inn nå