Gå til innhold
Arkivverket

"til sjøs" - kor?

Astrid Kvalbein
 Del

Recommended Posts

Hei, 

dersom eg har opplysingar om at NN reiste "til sjøs" i X år frå 1905, truleg frå Ålesund, og vil vite meir om kor han kan ha vore, kor kan eg starte å leite? Finst register over båtar og kven som til eikvar tid var ombord? Eg kjenner denne sida og har prøvd å søke i Arkivportalen utan å finne noko. 

Vil i første runde ha eit inntrykk av kor mykje arbeid dette inneber, det er ein detalj av mange i eit (mindre) biografisk arbeid. 

AK 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

48 minutter siden, Astrid Kvalbein skrev:

Hei, 

dersom eg har opplysingar om at NN reiste "til sjøs" i X år frå 1905, truleg frå Ålesund, og vil vite meir om kor han kan ha vore, kor kan eg starte å leite? Finst register over båtar og kven som til eikvar tid var ombord? Eg kjenner denne sida og har prøvd å søke i Arkivportalen utan å finne noko. 

Vil i første runde ha eit inntrykk av kor mykje arbeid dette inneber, det er ein detalj av mange i eit (mindre) biografisk arbeid. 

Dersom han mønstret på i Ålesund, vil det sannsynligvis være mulig å finne ham i sjømannsrullene i arkivet A-6203 Ålesund mønstringskrets, som oppbevares ved Statsarkivet i Trondheim. Les mer på Arkivportalen: https://www.arkivportalen.no/entity/no-a1450-08000000356853

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for raskt svar! Då må eg vente til etter korona-restriksjonane før nokon kan sjekke dette for meg i Trondheim, forstår eg? Uansett godt å vere på sporet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

57 minutter siden, Astrid Kvalbein skrev:

Takk for raskt svar! Då må eg vente til etter korona-restriksjonane før nokon kan sjekke dette for meg i Trondheim, forstår eg? Uansett godt å vere på sporet!

Ja, dette vil nok være en type henvendelse som Arkivverket ikke har mulighet til å prioritere i nåværende situasjon, jf. informasjon på våre nettsider.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn

Logg inn nå
 Del

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.