Jostein Stokke Skrevet April 15, 2020 Del Skrevet April 15, 2020 Venstre side - står det Mai 3? Kva står det om Peder Olsen Stegen af Leganger? SAB, Sogndal Sokneprestembete, H/Haa/Haaa/L0009: Ministerialbok nr. A 9, 1809-1821, s. 41 Brukslenke for sidevisning: https://www.digitalarkivet.no/kb20070515670255 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tore S. Falch Skrevet April 15, 2020 Del Skrevet April 15, 2020 (endret) Da jeg Underskrevne Enkemand Peder Olsen Stegen af Le- gangers Præstegield agter at indgaae udi Egteskab med Pigen Engeborg Radmus Dr Grødt, saa er hermed min Begiæring, at der for os, som Forlovede, maae skee den anbefalende Tillysning af Prædikestolene; thi haver jeg formaaet Fæ- stepigens Fader, den Velagte Mand, Rasmus Andersen Grødt, dette paa hendes Vegne tilligemed mig at under- skrive, til Vitterlighed at Intet vides, som heri kan være til Hinder. Peder Olsen Stegen Rasmus Andersen Grødt Begge med paaholdt Pen Endret April 15, 2020 av Tore S. Falch Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jostein Stokke Skrevet April 15, 2020 Forfatter Del Skrevet April 15, 2020 Tusen takk Tore Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Logg inn for å kommentere
Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn
Logg inn nå