Marius Holm Enerud Skrevet April 21, 2020 Del Skrevet April 21, 2020 Heisan, Jeg jobber med lengre tekst der jeg sliter med å greie å tyde følgene setning: "Bygningens Forside har en paa Stolper opført med Blytække (?) qvist" Resten av teksten finnes i den originale tråden: På forhånd takk! mvh Marius Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richard Johan Natvig Skrevet April 21, 2020 Del Skrevet April 21, 2020 med Blytække forsynt Qvist, trur eg det står. Marius Holm Enerud reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius Holm Enerud Skrevet April 21, 2020 Forfatter Del Skrevet April 21, 2020 Takk, Richard! Men hva betyr det egentlig? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richard Johan Natvig Skrevet April 21, 2020 Del Skrevet April 21, 2020 36 minutter siden, Richard Johan Natvig skrev: forsynt retting: forsynet Kvist, https://naob.no/ordbok/kvist - betydning 4 Marius Holm Enerud reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Sigdestad Skrevet April 22, 2020 Del Skrevet April 22, 2020 ...Bordpanelet med Blytække forsynet Qvist. Marius Holm Enerud reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius Holm Enerud Skrevet April 22, 2020 Forfatter Del Skrevet April 22, 2020 4 timer siden, Gunnar Sigdestad skrev: ...Bordpanelet med Blytække forsynet Qvist. Men ser det ikke ut som "Bordpanelet" er streket over? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Sigdestad Skrevet April 23, 2020 Del Skrevet April 23, 2020 Ser heller ut som det er understreka........ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Else B. Rustad Skrevet April 24, 2020 Del Skrevet April 24, 2020 Ord som er understreket, gjelder ikke. Det gjør derimot erstatningsordet, i dette tilfelle "..med Blytække forsynet Qvist.." Marius Holm Enerud og Gunnar Sigdestad reagerte på dette 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius Holm Enerud Skrevet April 24, 2020 Forfatter Del Skrevet April 24, 2020 Takk for oppklaringen, Else! Så vi snakker om et kvistværelse ..? Jeg synes setningen er vanskelig å forstå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Else B. Rustad Skrevet April 24, 2020 Del Skrevet April 24, 2020 Det betyr bare at det var et kvistværelse som var blytekket. Marius Holm Enerud reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Sigdestad Skrevet April 24, 2020 Del Skrevet April 24, 2020 Kvistværelse betyr kanskje i dette tilfellet ei ark på taket sidan det var takt med bly? Marius Holm Enerud reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius Holm Enerud Skrevet April 26, 2020 Forfatter Del Skrevet April 26, 2020 @Else B. Rustad, @Gunnar Sigdestad eller @Richard Johan Natvig: jeg har søkt en del på nettet men ikke funnet svar derfor hører jeg med dere: Er det mulig å endre min tittel (her "utdelig ord") på innleggene i etterkant? Jeg ønsker å legge til ordet "LØST" foran i tittelen når jeg har fått hjelp av dere. Ser at andre har gjort dette. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richard Johan Natvig Skrevet April 26, 2020 Del Skrevet April 26, 2020 4 timer siden, Marius Holm Enerud skrev: Er det mulig å endre min tittel (her "utdelig ord") på innleggene i etterkant? Jeg ønsker å legge til ordet "LØST" foran i tittelen når jeg har fått hjelp av dere. Eg har aldri retta/lagt til noe i tittel og veit ikkje, det einaste eg har funne er dette: Du har mulighet til å redigere i innleggene dine de første 24 timene. Etter dette må du henvende deg til moderatorene via digitalarkivet@arkivverket.no for å få endret titler og tekster i egne innlegg. Marius Holm Enerud reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Logg inn for å kommentere
Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn
Logg inn nå