Hildegunn Solheim Hanssen Skrevet April 26, 2020 Del Skrevet April 26, 2020 Hei! Lurer på om noen kan hjelpe meg å tyde to ord fra teksten i linken: Link til digitalarkivet. Punkt 4 linje 21. I denne linken vises et utsnitt av ordene jeg lurer på. Utsnitt av ordene jeg lurer på. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richard Johan Natvig Skrevet April 26, 2020 Del Skrevet April 26, 2020 (endret) Den andre lenka virker ikkje. Er det i setninga som startar på linje 18?: "b) At hvert bruk har faat en for fredning og benyttelse saa hensigts- mæssig form som forholdene tillater" forstår ikkje riktig kva som meinest med "fredning", kanskje eg les feil? Same fomulering på neste oppslag (367), høgre side langt nede, pkt. c) Endret April 26, 2020 av Richard Johan Natvig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hildegunn Solheim Hanssen Skrevet April 26, 2020 Forfatter Del Skrevet April 26, 2020 Tusen takk, akkurat det jeg lurte på ja. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Logg inn for å kommentere
Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn
Logg inn nå