Gå til innhold
Arkivverket

LØYST: Mons Andreas Mikal Ekerhovd, dødsannonsa hans frå 1978 frå Fjell eller Bergen?

Lars E. Øyane
 Del

Recommended Posts

I det eg syner til dette emnet frå nokre år attende: https://forum.arkivverket.no/topic/202633-mons-andreas-mikal-ekerhovd-1892-1978-gravlagd-i-fjell-men-kvar-budde-eigentleg-denne-mannen/?tab=comments#comment-1710068

lurer eg på om nokon kan hjelpa meg finna ei dødsannonse for Mons Andreas Mikal Ekerhovd, som visstnok budde på Ekerhovd i Fjell då han døydde 22.9.1978?

Eg er på leiting etter den konkrete dødsstaden hans, som eg vonar vil vera oppgjeven i dødsannonsa hans...?

Eg takkar so mykje på førehand for hjelpi!

Endret av Lars E. Øyane
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dødsannonsen (jeg antar at dette er riktig person) stod på trykk i Bergens Tidende den 26. september 1978. Jeg har ikke mulighet til å lese den, men noen med utvidet tilgang på NB kan kanskje hente den frem efterhvert.

native.jpg
Side 12 
funnet sted. t Vår kjære snille far, svigerfar, bestefar og bror Mons P. Ekerhovd døde stille 22. sept. 1978 Knarrevik/Ekerhovd Per Else Kari Stuart Barnebarn Petra 
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slik det fremgår, så døde Mons på Knarrevik Aldersheim/Ekerhovd.

Mons budde på Knarrevik Aldersheim da han døde, men hadde før den tid vært busett på Ekerhovd.

Knarrevik aldersheim og Ekerhovd ligger begge i tidligere Fjell kommune, som nå er sammenslått med Sund kommune og Øygarden kommune. 

I dag heter de tre sammenslåtte kommuner Øygarden kommune.

OS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han ble gift i Årstad 26-10-1933

SAB, Årstad Sokneprestembete, H/Hab/L0020: Klokkerbok nr. C  2, 1920-1935, s. 177
Brukslenke for sidevisning: https://www.digitalarkivet.no/kb20050811040776

Ingeniører uteksaminert ved Bergen tekniske skole 1875-1975, vei, vann og brobygningslinjen 1917: Ekerhovd, Mons Andreas Mikal Pedersen, pensjonist, f. 14-1-1892 i Ekerhovd, Fjell, sønn av gårdbruker Peder Monsen Ekerhovd og Guri Pedersen. Gift 1933 med Gudrun Johannessen. Skipsførersertifikat. Ans. Bergens veivesen og Skiens veivesen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjarteleg takk til Bjarne, Arnulf, Oddvar og Carsten for nyttige og spennande innlegg!

Dette med kommunenamn og inndelingar er det ikkje so godt å verta klok på.  For meg vil Sotra alltid vera Sotra uansett kva dei nyttar vsom kommunenamn, men eg har etter kvar vendt meg til å dela opp øya i tre, Øygarden, Fjell og Sund...

Uansett, problemet med Mons Ekerhovd er løyst, og eg er kjempenøgd med svari!

Lenke til kommentar
Del på andre sider