Gå til innhold
Arkivverket

Vigselen mellom Peter Paulsen frå Urvig Kraaen og Marte Fransdatter frå Myrhol i Bondalen.

Solveig Bjørlykhaug Hånes
 Del

Recommended Posts

Kan nokon hjelpe meg med å finne vigselen mellom Peter Paulsen frå Urvig Kraaen og Marte Fransdatter frå Myrhol i Bondalen/ Hjørundfjord i Kyrkjeboka for Borgund? Dei blei vigde ca 1831. Kan ikkje finne den i dei skanna kyrkjebøkene på Digitalarkivet. Eg veit at dei er vigde i Borgund, for eg har sjølv sett det på filmrull på biblioteket i Ålesund for mange år sidan. Eg finn ikkje att kopiane. Meinar at dei sto i ei klokkarbok. Kan det vere noke som ikkje har blitt skanna? Mvh Solveig Bjørlykhaug Hånes

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk.

Ja, Peter døde så altfor tidleg, i 1835! Marte gifta seg opp att.

Men det er vigselen mellom desse "tippane mine" eg ikkje finn att:

Peter Paulsen frå Urvig Kraaen og Marte Fransdatter frå Myrhol i Bondalen/ Hjørundfjord Dei blei vigde i Borgund ca 1831/32.

Mvh Solveig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

53 minutter siden, Solveig Bjørlykhaug Hånes skrev:

Men det er vigselen mellom desse "tippane mine" eg ikkje finn att:

Peter Paulsen frå Urvig Kraaen og Marte Fransdatter frå Myrhol i Bondalen/ Hjørundfjord Dei blei vigde i Borgund ca 1831/32.

Javisst. Og eg har sett gjennom vigde 1829-1833 utan å finna snurten etter dei., eg heller. Har også sett om det skulle mangla sider i kyrkjebøkene men det gjer det visst ikkje. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ancestry.com har 840 vigselen i Borgund 1830 til 1834.
Ingen for Marte Fransdatter 

Eneste ekteskap for Marte Fransdatter er den Richard fant.

Marte Fransdr

in the Norway, Select Marriages, 1660-1926

Name:Marte Fransdr 
[Marte Jansen] 

Marriage Date:11 jul 1836

Marriage Place:Borgund ,More Og Romsdal,Norway

Father:Frans Jansen

Spouse:Lars Karl Torsen

FHL Film Number:124803

Endret av Anton Hagelee
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for hjelp 🙂 

Ser  at det er fleire klokkerbøker, minesterialbøker og residerende kapellans bøker som overlapper kvarandre. Nokre av dei kyrkjelege handlingane overlappar kvarandre i desse bøkene. Eg meiner at dei har gløymt å skanne ei av desse bøkene, for eg veit at vigselen fins på ein filmrull. Eg veit at dei er vigde i Borgund, for eg har sjølv sett det på filmrull på biblioteket i Ålesund for mange år sidan. Eg finn ikkje att kopiane. Meinar at dei sto i ei klokkarbok.

Dåp av første barnet til Peter Paulsen og Marte Frantzdatter, Peder Antonius Andreas står her: 

Kildetype Klokkerbok

Protokollnr./tidsrom nr. 528C06 /1827 - 1840

Område, Møre og Romsdal fylke, Borgund prgj., Borgund sokn.

Dåp nr 29, side 38, 22.juli 1832 (i følge trinitatis.no)

https://media.digitalarkivet.no/view/16012/91760/40

Den same dåpen av Peder Antonius Andreas står også i mineserialbok (står innførd med mange overstrekingar og klussing, og med feil etternamn på mor. Her står Jensdatter, men det skal vere Franzdatter, det står rett i klokkarboka.)

Minesterialbok

Protokollnr./tidsromnr. 528A06 /1828 – 1839

OmrådeMøre og Romsdal fylke
Borgund prgj.
Borgund sokn

Side 40, nr 63:

https://media.digitalarkivet.no/view/16004/49610/36

Berre minesterialbok, som er feil i, som er transkribert, og med ekstra feil som dåpsdato)

Transkribering av Minesterialprotokoll : https://www.digitalarkivet.no/view/255/pd00000002658086

Mvh Solveig

Lenke til kommentar
Del på andre sider