Marius Holm Enerud Skrevet Mai 16, 2020 Del Skrevet Mai 16, 2020 (endret) Heisan, Jeg trenger hjelp til å tyde noen ord jeg er usikker på fra en skyldsetningsforretning. Teksten ligger her (begynner nederst på venstre side). https://media.digitalarkivet.no/view/21720/384 ("No 18 Skyldsætning") Jeg er usikker på det jeg har markter i gult. #1 "(..) men (?) dog kjendelige Spor af Stedet, hvor det har staaet" #2 "Efterat Eiendom var (?) og sammenlignet(..)" #3 "(..)Parterne vare tilstede og paah(?) Forretningens O(?)" På forhånd takk 🙂 mvh Marius Endret Mai 16, 2020 av Marius Holm Enerud La feilaktig til for mye bilder. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Else B. Rustad Skrevet Mai 16, 2020 Del Skrevet Mai 16, 2020 Nr. 2: bonniteret Marius Holm Enerud reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richard Johan Natvig Skrevet Mai 16, 2020 Del Skrevet Mai 16, 2020 8 timer siden, Marius Holm Enerud skrev: #3 "(..)Parterne vare tilstede og paah(?) Forretningens O(?)" paahørte Forretningens Oplæsning(?) Marius Holm Enerud reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richard Johan Natvig Skrevet Mai 17, 2020 Del Skrevet Mai 17, 2020 23 timer siden, Marius Holm Enerud skrev: #1 "(..) men (?) dog kjendelige Spor af Stedet, hvor det har staaet" usikker, men: ... bar dog kjendelige Spor af Stedet, ... Marius Holm Enerud reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Logg inn for å kommentere
Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn
Logg inn nå