Gå til innhold
Arkivverket

Østerlandsk Invasjon? Bønn om tilbakemeldig.

Even Stormoen
 Del

Recommended Posts

Hallo Alle.

Lurer skrekkelig på om noen andre ser de syv kinesiske(?) ‹emnene› som er startet her på forumet? De har vært her siden i dag morges (Kl.8:00). 

Jeg har rapportert dem og oppfordret moderatorene til å slette disse før noen av vanvare skulle komme til å åpne et. Fuglene vet hva som da monne skje . . .

Dette til informasjon.

PS: Håper det ikke bare er meg, da må maskinen min ‹vaskes og renses› noe så til de grader . . .  (Eller hodet mitt 😉

Hadde vært særdeles takknemlig for tilbakemelding fra i det minste en annen bruker her inne.

Mvh

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er ikkje aleine, Even 😎, tilbakevendande problem!

Endret av Richard Johan Natvig
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ågudskjetakk Richard!  Ble en anelse ‹svett› her. Nå kan jeg puste ut. Men moderatorene har ikke foretatt seg noe foreløpig. Det synes jeg er litt ugreit. 

Mvh

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var det ikkje i dag det var oppgraderingsstyr? Dei har vel hatt litt å stri med, kanskje. Men det er plagsomt med desse spamgreiene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aha, oppgraderingsstyr har jeg ikke fått med meg. Bare at varsling for fulgte emner nå kun funker på e-post, men ikke på ‹bjellen på toppen›. Fryktet at det var «bad things afoot».

Jeg skal sitte i sommervarmen og bedagelig vente på at de stakkars sliterne i DA blir ferdig med strevet. 

Det var ikke spesielt hyggelig uttrykt, men håper at ironi-forsøket forståes. En plutselig sommer gjør meg plutselig såå slagferdig . . . 😉

Mvh

Endret av Even Stormoen
  • Liker 1
  • Haha 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er nok ikkje aleine Even, eg jublar heller ikkje over kinesisk spam spydd ut frå datarobotar.

Kva er det eigentleg med Kina no for tida?, først stor straffetoll på norsk laks, så storstilt eksport av Koronaviruset og no vilkårleg spamming av ymse konti tilhøyrande UiB og Arkivverket.

Vel, eg tek meg ein kald øl no og set meg ut att på terrassen i sola og varmen - der eg lar hagen stella seg sjølv som best den kan, og eg ser på ein gulnande og tørr plen som treng vatn. Det får venta ....

Sommarleg helsing frå Os 😎😄🍺🌞 

Endret av Terje Hatvik
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider