Jostein_Molde Skrevet Juni 25, 2020 Del Skrevet Juni 25, 2020 Digitalarkivet har vært nede på tredje dagen nå på grunn av vedlikehold. Det virker som uvanlig lenge, og jeg har ikke sett noen meldinger som forklarer hvorfor. Hvor lenge skal dette vare? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frank H. Johansen Skrevet Juni 25, 2020 Del Skrevet Juni 25, 2020 Det har ikke jeg merket noe til.... 🤔 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jostein_Molde Skrevet Juni 25, 2020 Forfatter Del Skrevet Juni 25, 2020 Her er en skjermdump av det jeg får:: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jostein_Molde Skrevet Juni 25, 2020 Forfatter Del Skrevet Juni 25, 2020 Hm, så snart jeg hadde sendt dette, virket Digitalarkivet da jeg prøvde ... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anne-Lise Hansen Skrevet Juni 25, 2020 Del Skrevet Juni 25, 2020 (endret) Det var nede et par timer den 18. juni, bare, Du må nok rydde vekk midlertidige internettfiler fra maskinen din, for du kommer inn på hurtiglagrede og utdaterte sider som i mellomtiden er blitt oppdatert / endret. https://ansatt.oslomet.no/tom-cache-nettleser Tøm bare hurtiglagrede filer ( som også kalles cache, midlertidige internettfiler, hurtigbuffer) IKKE informasjonskapsler, (cookies), for da må du logge deg inn på nytt alle steder.. Endret Juni 25, 2020 av Anne-Lise Hansen Torbjørn Igelkjøn reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anne-Lise Hansen Skrevet Juni 25, 2020 Del Skrevet Juni 25, 2020 Og visningsnamnet endrar ein slik 🙂 https://www.digitalarkivet.no/content/181/endre-visningsnavn (Klippet fra en tråd du tidligere har deltatt i.) Torbjørn Igelkjøn reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jostein_Molde Skrevet Juni 25, 2020 Forfatter Del Skrevet Juni 25, 2020 Takk for hjelpen, Anne-Lise. Anne-Lise Hansen reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts