Bjørn Hømandberg Skrevet Juli 7, 2020 Del Skrevet Juli 7, 2020 Hei Jeg har for noen år tilbake forsøkt å få noe mer informasjon om Johan Nikolaisen, født 1866*, fra Bergen. Jernbanearbeider på Valdresbanen i 1904 samme året som han fikk en datter ref. vedlegg. Jeg fikk tilbakemelding fra Hamar om at Valdresbanen hører inn under Oslo. Legger ved en PDF fra "Ministerialbok for Sør-Aurdal prestegjeld, Bagn sokn 1886-1906". Detter er den eneste informasjonen jeg har om Johan. Det hevdes at han muligens bosatte seg i Oslo og døde der i første halvdel av 1900 tallet. Jeg har forsøkt å lete i alle tilgjengelige ressurser men har dessverre ikke funnet noe mer om Johan. Vennlig hilsen Bjørn Fødsel Kjersti Gubberud.pdfFetching info... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arkivverket - Anita Riise Skrevet Juli 7, 2020 Del Skrevet Juli 7, 2020 Dette forummet er kun av rådgivende karakter. For bestilling av oppslag i arkivet kan du bruke bestillingsskjema på arkivverket.no. Men dette kan ta tid pga stor pågang så det er kanskje like greit å ta et lesesalsbesøk til Statsarkivet i Oslo når de har åpna igjen i midten av august: https://www.arkivverket.no/om-oss/besok-oss/riksarkivet-og-statsarkivet-i-oslo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Logg inn for å kommentere
Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn
Logg inn nå