Gå til innhold
Arkivverket

Hva må arkiveres etter Valg


Lier kommune
 Del

Recommended Posts

Vi har dokumentasjon fra tidligere Valg, som:

- rutiner

- Innkallinger

- møtebøker

- godtgjørelser

- timelister

- Brev fra departementer

- korrespondanser mellom kommunen og innbyggere

- Hovedvalgrundskriv / Valghåndbok

 

Dette er fra tiden før vi ble helelektroniske. Er alt dette arkivverdig, selv nå som valgperioden er over?

Finnes det tydelige retningslinjer på hva som skal bevares?

Bør det arkiveres sammen med eldre dokumentasjon, eller skannes og arkiveres elektronisk?

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For å få et best mulig svar på dette kan dere sende forespørselen til postmottak@arkivverket.no 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.