Gå til innhold
Arkivverket

Hva må arkiveres etter Valg


Lier kommune
 Del

Recommended Posts

Vi har dokumentasjon fra tidligere Valg, som:

- rutiner

- Innkallinger

- møtebøker

- godtgjørelser

- timelister

- Brev fra departementer

- korrespondanser mellom kommunen og innbyggere

- Hovedvalgrundskriv / Valghåndbok

 

Dette er fra tiden før vi ble helelektroniske. Er alt dette arkivverdig, selv nå som valgperioden er over?

Finnes det tydelige retningslinjer på hva som skal bevares?

Bør det arkiveres sammen med eldre dokumentasjon, eller skannes og arkiveres elektronisk?

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

Du kan poste nå og registrere deg senere. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Ditt forrige innhold har blitt gjenopprettet .   Tøm tekstverktøy

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.