Kari Dakota Aasheim Skrevet Juli 22, 2020 Del Skrevet Juli 22, 2020 Hei Er det noen som klarer å lese den informasjonen som står i siste kolonne oppføring nummer 7 angående Fritz Otto Fredriksen og Lovise Berthelsdatter. Det ser ut som det står noe om hennes første mann. Lenke: https://media.digitalarkivet.no/view/899/5589/28 Hilsen Kari Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivar S. Ertesvåg Skrevet Juli 22, 2020 Del Skrevet Juli 22, 2020 brudgom nr. 7 les eg som "Ugkl Snedkersvend Fredrik Fredriksen" (ikkje Fritz Otto Fredriksen) Merknaden: "Første Mand N. Sørensen død 1838, skifte af 11 Sept 1846." Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kari Dakota Aasheim Skrevet Juli 22, 2020 Forfatter Del Skrevet Juli 22, 2020 Takk, du har helt rett. Fritz Otto er sønnen hans. Det er så mye navn at jeg går helt i surr 😄 tusen takk for hjelpen! Da kan jeg kanskje klare å finne han i skifteprotokollene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Logg inn for å kommentere
Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn
Logg inn nå