Kari Dakota Aasheim Skrevet Juli 26, 2020 Del Skrevet Juli 26, 2020 Hei đ Da stod jeg fast i tydingen igjen. Er det noen som klarer Ă„ tyde brudgommens far sitt yrke og navn? Jeg leser Fritz Otto som fornavn, men etternavn og yrke var uleselig for meg. OppfĂžring no. 7 Brudgom Fredrik Fredriksen og Brud Lovise Berthelsdatter. Lenke: https://media.digitalarkivet.no/view/9571/203 Hilsen Kari Lenke til kommentar Del pĂ„ andre sider More sharing options...
Morten Aasberg Skrevet Juli 26, 2020 Del Skrevet Juli 26, 2020 Hei SÄ vidt jeg kan forstÄ: Brudgom: Ungkarl Snedkersvend Fredrik Fredriksen Brud: Enke Lovise Berthelsdatter S???? Brudgommens far: Leutnant Fritz Otto HusÞ Brudens far: Berthel Koholmen  Mvh Morten Aasberg Lenke til kommentar Del pÄ andre sider More sharing options...
Jan H. TrelsgÄrd Skrevet Juli 26, 2020 Del Skrevet Juli 26, 2020 "Ungkarl, Snedkersvend Fredrik Fredriksen, fÞd i X:iania" og "Enke Lovise Berthelsdtr. SÞrensen, fÞd i OddernÊs". Brudgommens fars navn leser jeg som "Fritz Otto Heiss". Brudens fars navn er "Berthel Koholmen". Lenke til kommentar Del pÄ andre sider More sharing options...
Jon Mamen Skrevet Juli 26, 2020 Del Skrevet Juli 26, 2020 Bruden er enke Lovise Berthelsdatter SÞrensen Lenke til kommentar Del pÄ andre sider More sharing options...
Kari Dakota Aasheim Skrevet Juli 26, 2020 Forfatter Del Skrevet Juli 26, 2020 Mange takk alle sammen đ dere er knallgode! Lenke til kommentar Del pĂ„ andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Logg inn for Ă„ kommentere
Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn
Logg inn nÄ