Gå til innhold
Arkivverket

Info om Kjeseterkartoteket

kjedah
 Del

Recommended Posts

Hei,

Min morfar flyktet til Sverige under krigen og har info om hans flyktningenummer etc. Han ankom Kjeseter 060345, og skal finnes i dette materialet:

L0017 Kjesäterkartoteket. Flyktningenr. 43401-46200 1940 - 1945 Papirmaterialet kassert Første side Innhold  

Men her har jeg ikke rettigheter til å vise innhold og det virker heller ikke som om navn er skannet inn enda slik det er i de første av Kjeseter mappene?

Hva gjør jeg?

Mvh

Kjetil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

51 minutter siden, kjedah skrev:

Men her har jeg ikke rettigheter til å vise innhold og det virker heller ikke som om navn er skannet inn enda slik det er i de første av Kjeseter mappene?

Alt er skannet, men det er bare laget navneindeks til om lag halve materialet. Selve kortene er uansett ikke fritt tilgjengelige, så du må be Arkivverket gjøre oppslag for deg: https://www.arkivverket.no/tjenester/bestill-en-enkeltopplysning

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Del

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.