annlun Skrevet August 10, 2020 Del Skrevet August 10, 2020 Hej. min morfar ska ha jobbat i Sveagruvan på Spetsbergen . jag skulle vilja veta vilka år han jobbade där och var man kan hitta detta. Han hette Jonas Georg Jonsson född 1885 i Stockholm. Han kan ha jobbat där från 1916 och framåt. Skulle vara så intressant till min släktforkning. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arkivverket - Kristian Hunskaar Skrevet August 10, 2020 Del Skrevet August 10, 2020 50 minutter siden, annlun skrev: Hej. min morfar ska ha jobbat i Sveagruvan på Spetsbergen . jag skulle vilja veta vilka år han jobbade där och var man kan hitta detta. Han hette Jonas Georg Jonsson född 1885 i Stockholm. Han kan ha jobbat där från 1916 och framåt. Skulle vara så intressant till min släktforkning. Spørsmål om oppslag i arkivmateriale kan registreres her: https://www.arkivverket.no/tjenester/bestill-en-enkeltopplysning Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
annlun Skrevet August 10, 2020 Forfatter Del Skrevet August 10, 2020 Ok, då vet jag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts