Jan Kåre Brunvoll Skrevet August 14, 2020 Del Skrevet August 14, 2020 Hei, Jeg har nå vert i kontakt med Kartverket, IKA Møre og Romsdal, Ålesund Kommune, Arkivet i Trondheim uten hell. Jeg prøver og få tak i Skyldskifte/ målepapirer på min eiendom. Men de er ikke å oppdrive i noen av de nevnte plassene. Jeg ble tipset av kommunen å prøve dere. Eiendommen jeg etterspør har bruks og gardsn. 810/58 og ligger i Ålesund kommune. I Skyldskifte papirene står det med bruks/gardsnr: 10/58 tidligere Sandøy kommune. Eiendommen var utskilt fra eiendommen 10/08 og vart tinglyst den 22.04.1962. Håper dere kan hjelpe meg med dette? Mvh Jan Kåre Brunvoll Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arkivverket - Knut Olav Holvik Skrevet August 14, 2020 Del Skrevet August 14, 2020 Hei! Hvis dokumentet er tinglyst på 1960-tallet skal det i prinsippet være oppbevart en gjenpart hos Kartverket, men avvik kan forekomme. Legg inn en henvendelse i kontaktskjemaet nedenfor, så skal vi se om vi kan hjelpe deg: https://www.arkivverket.no/tjenester/bestill-en-enkeltopplysning/opplysninger-om-eiendom#!/form/0 Torbjørn Igelkjøn reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Logg inn for å kommentere
Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn
Logg inn nå