Gå til innhold
Arkivverket

Skyldskifte

Jan Kåre Brunvoll
 Del

Recommended Posts

Hei,

Jeg har nå vert i kontakt med Kartverket, IKA Møre og Romsdal, Ålesund Kommune, Arkivet i Trondheim uten hell.
Jeg prøver og få tak i
 Skyldskifte/ målepapirer på min eiendom. Men de er ikke å oppdrive i noen av de nevnte plassene. 
Jeg ble tipset av kommunen å prøve dere.

Eiendommen jeg etterspør har bruks og gardsn. 810/58 og ligger i Ålesund kommune.  I Skyldskifte papirene står det med bruks/gardsnr: 10/58 tidligere Sandøy kommune.  Eiendommen var utskilt fra eiendommen 10/08 og vart tinglyst den 22.04.1962.

Håper dere kan hjelpe meg med dette?

Mvh 
Jan Kåre Brunvoll
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Hvis dokumentet er tinglyst på 1960-tallet skal det i prinsippet være oppbevart en gjenpart hos Kartverket, men avvik kan forekomme. Legg inn en henvendelse i kontaktskjemaet nedenfor, så skal vi se om vi kan hjelpe deg: 

https://www.arkivverket.no/tjenester/bestill-en-enkeltopplysning/opplysninger-om-eiendom#!/form/0

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn

Logg inn nå
 Del

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.