Nina Fostås Bråthen Skrevet September 10, 2020 Del Skrevet September 10, 2020 https://www.digitalarkivet.no/kb20061107020356 Leter veldig etter Carl Svendsen fra Watterland, men hvem er det som er skrevet om her? 9ende mars. Er det rett person? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Lauritzen Skrevet September 10, 2020 Del Skrevet September 10, 2020 Er ikke sikker ,men jeg synes det står afskediget Soldat Carsten Svendsen i Vaterland Nina Fostås Bråthen reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Else B. Rustad Skrevet September 10, 2020 Del Skrevet September 10, 2020 Jeg synes det står afskediget Soldat Christen Svendsen i Vaterland Nina Fostås Bråthen reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nina Fostås Bråthen Skrevet September 10, 2020 Forfatter Del Skrevet September 10, 2020 Han jeg skal ha tak i heter Carl Svendsen, er i samme alder som denne, er fra Vaterland og er avskjediget soldat. og han ser det ut som er helt umulig å finne... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Logg inn for å kommentere
Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn
Logg inn nå