Gå til innhold
Arkivverket

Tyding av dåp i Trysil 1825

May Britt Hanstad
 Del

Recommended Posts

Ministerialboka:

12. 1ste April 1825 – Kirstina – hjemmed. C i (?) i k 20de Juni 1825 – pigen Kirsti Paulsd Kraagjoret, udlagt til Barnefader 2d Gang, Ma-this Andreasen Nyhus gms – Ole Paulsen Kraagjoret Engebret Jensen Østmoe, Siri Old. Moen gmk Pernille Paulsdatter Kraagjoret – 716 – Pigens første for-seelse

Klokkarboka har stort sett same teksten bortsett frå ein litt annan ordlyd om barnefaren: ..... Nyhuus, og er den andre som han har besovet.

Mine merknader: Forkortingane i rubrikken om dåpen fortel truleg i kva kyrkje stadfestinga av heimedåpen (C) har skjedd, men eg er ikkje lokalkjend og greier ikkje den bokstaven i parentesen. Eg vil tippe "i k" står for Interimskirke, men er som sagt ikkje kjend i området 

Forkortingar elles: gms = gaardmanns-sønn og gmk er gaardmannskone.  

Endret av Aase R Sæther - Gloppen
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Aase R Sæther - Gloppen skrev:

Ministerialboka:

12. 1ste April 1825 – Kirstina – hjemmed. C i (?) i k 20de Juni 1825 – pigen Kirsti Paulsd Kraagjoret, udlagt til Barnefader 2d Gang, Ma-this Andreasen Nyhus gms – Ole Paulsen Kraagjoret Engebret Jensen Østmoe, Siri Old. Moen gmk Pernille Paulsdatter Kraagjoret – 716 – Pigens første for-seelse

Klokkarboka har stort sett same teksten bortsett frå ein litt annan ordlyd om barnefaren: ..... Nyhuus, og er den andre som han har besovet.

Mine merknader: Forkortingane i rubrikken om dåpen fortel truleg i kva kyrkje stadfestinga av heimedåpen (C) har skjedd, men eg er ikkje lokalkjend og greier ikkje den bokstaven i parentesen. Eg vil tippe "i k" står for Interimskirke, men er som sagt ikkje kjend i området 

Forkortingar elles: gms = gaardmanns-sønn og gmk er gaardmannskone.  

Tusen takk for tyding og forklaringer. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn

Logg inn nå
 Del

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.