Svehn Ruskelöv Skrevet September 19, 2020 Del Skrevet September 19, 2020 Hei! Hva står det under "Ole Poulsen Böeg"?, de to ordene foruten matros 🙄 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aase R Sæther - Gloppen Skrevet September 19, 2020 Del Skrevet September 19, 2020 Gje oss eit større utsnitt , ver så snill 😉 Svehn Ruskelöv reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Svehn Ruskelöv Skrevet September 19, 2020 Forfatter Del Skrevet September 19, 2020 27 minutter siden, Aase R Sæther - Gloppen skrev: Gje oss eit større utsnitt , ver så snill 😉 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Even Stormoen Skrevet September 19, 2020 Del Skrevet September 19, 2020 Er dette Delgobe? Han er ofte en ‹nøtt›. «Større utsnitt» betydde vel heller ‹se mer av siden› vil jeg tro. Men sidelenke til materialet er, som alltid, det beste. Mvh Svehn Ruskelöv reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tor Weidling Skrevet September 19, 2020 Del Skrevet September 19, 2020 Usikker, men kan det stå "fra Ski" ? Svehn Ruskelöv reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Sigdestad Skrevet September 19, 2020 Del Skrevet September 19, 2020 fra Stav[anger]? Svehn Ruskelöv reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Svehn Ruskelöv Skrevet September 19, 2020 Forfatter Del Skrevet September 19, 2020 1 time siden, Even Stormoen skrev: Er dette Delgobe? Han er ofte en ‹nøtt›. «Større utsnitt» betydde vel heller ‹se mer av siden› vil jeg tro. Men sidelenke til materialet er, som alltid, det beste. Mvh Selvfölgelig, jeg tenkte mig for. https://www.digitalarkivet.no/sa20110429610715 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Even Stormoen Skrevet September 19, 2020 Del Skrevet September 19, 2020 Tror vel ikke vi kan komme noe nærmere et svar før vi forhåpentligvis får en sidelenke. Så kan vi håpe at den kanskje kan bringe litt mer lys . . . Mvh Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Even Stormoen Skrevet September 19, 2020 Del Skrevet September 19, 2020 1 minutt siden, Svehn Ruskelöv skrev: Selvfölgelig, jeg tenkte mig for. https://www.digitalarkivet.no/sa20110429610715 Ai, der var vi relativt simultane. Takk! Mvh Svehn Ruskelöv reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Even Stormoen Skrevet September 20, 2020 Del Skrevet September 20, 2020 Bare for å ‹runde av›: Jeg har sett og sett, men blir ikke klokere. Delgobe er som regel uhorvelig vrien å ‹dechiffrére›. Dårlig unnskyldning, men . . . jeg må rett og slett ‹kaste inn håndkle› og si at dette får jeg dessverre ikke til. Beklager virkelig. Mvh Svehn Ruskelöv reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Svehn Ruskelöv Skrevet September 20, 2020 Forfatter Del Skrevet September 20, 2020 (endret) 19 timer siden, Even Stormoen skrev: Bare for å ‹runde av›: Jeg har sett og sett, men blir ikke klokere. Delgobe er som regel uhorvelig vrien å ‹dechiffrére›. Dårlig unnskyldning, men . . . jeg må rett og slett ‹kaste inn håndkle› og si at dette får jeg dessverre ikke til. Beklager virkelig. Mvh Takk for hjelpen uansett, men jeg vil tro att det er "Poulsen" som er overströket for "Carlsen" under og "matros fra Stav (anger)"? Men det bör vere "Ole Poulsen Böeg" 😷 Endret September 21, 2020 av Svehn Ruskelöv Even Stormoen reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Even Stormoen Skrevet September 20, 2020 Del Skrevet September 20, 2020 Ikke en urimelig antagelse, men jeg må, som sagt, avstå fra egne sådanne. Mvh Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Logg inn for å kommentere
Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn
Logg inn nå