Gunnar Bolstad - Oslohistorie.no Skrevet September 20, 2020 Del Skrevet September 20, 2020 (endret) Jeg sliter litt med å tyde noen ord i denne søknaden fra 1837 til politimester Richter i Christiania. Noen som kan ta en titt slik at jeg kan sitere setningen fullt ut? - Som mig bekjendt tillader deres Velbaarenhed .... trængende Borgere og Borgerinder ... til i Julehøitiden at afholde Maskeradeballer for med den ... ... ... Fortjeneste at lindre noget i disses fattige Kaar. Endret September 20, 2020 av Gunnar Bolstad - Oslohistorie.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sølvi Løchen Skrevet September 20, 2020 Del Skrevet September 20, 2020 Jeg leser det slik: .. enkelte trængende.. .. Frihed til i Julehøitiden.. ..den derved erhvervede Fortjeneste at ... Mvh Sølvi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Bolstad - Oslohistorie.no Skrevet September 20, 2020 Forfatter Del Skrevet September 20, 2020 Tusen takk! Det var til stor hjelp. Resten av historien kommer på oslohistorie.no i morgen . 🙂 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Sigdestad Skrevet September 20, 2020 Del Skrevet September 20, 2020 ...for ved den derved... Gunnar Bolstad - Oslohistorie.no reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Logg inn for å kommentere
Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn
Logg inn nå