Kjersti Schjølberg Skrevet September 24, 2020 Del Skrevet September 24, 2020 Skulle gjerne hatt tyda hva denne fullmakten mellom far og sønn innebærer. https://media.digitalarkivet.no/view/19199/396 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Even Stormoen Skrevet September 24, 2020 Del Skrevet September 24, 2020 (endret) Jeg undertegede Fuldmægtiger herved min Søn Frants V(?) Myre at i mit Stæd og paa mine Vegne at udgive ved Borges Thingbog tvende Skjøder og dertil underskrive Samme, hvis Modparterne og han skulde blive enige, hvilket ansees af mig som det var gjort af mig selv [underskrift og dato] Mvh Endret September 24, 2020 av Even Stormoen Kjersti Schjølberg reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjersti Schjølberg Skrevet September 24, 2020 Forfatter Del Skrevet September 24, 2020 Jeg takker så mye for hjelpa! Vennlig hilsen Kjersti Even Stormoen reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jon Mamen Skrevet September 25, 2020 Del Skrevet September 25, 2020 Denne sønnen som fikk fullmakt, han het vel Frants O. Myre, siden faren het Ole. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjersti Schjølberg Skrevet September 25, 2020 Forfatter Del Skrevet September 25, 2020 Hei. Sønnen het Christian til mellomnavn, så den bokstaven er nok en C. Mvh. Even Stormoen reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Logg inn for å kommentere
Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn
Logg inn nå