Ole Christian Risdal Skrevet September 29, 2020 Del Skrevet September 29, 2020 Hei! Er det nokon som kan hjelpe meg med dette? Det gjeld nr. 1257 og 1258 på denne sida. https://media.digitalarkivet.no/view/10118/187 Hovudspørsmålet mitt er om det går fram om det er slektskap mellom Peder Pedersen og Johannes Olsen og eventuelt kor denne Johannes Olsen kjem ifrå. På førehand takk! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivar S. Ertesvåg Skrevet September 29, 2020 Del Skrevet September 29, 2020 eg kan ikkje sjå at det er sagt noko om slektskap. I kjøpekontrakta er seljaren kalla "Peder Pedersen Bacherud av Froen" og kjøparen berre "Johannes Olssøn". I kårkontrakta er kjøparen/kårytaren kalla "Johannes Olssøn Bacherud av Froen". Men etternamnet kan han ha fått med på kjøpet, så det fortel eigentleg ikkje noko. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole Christian Risdal Skrevet September 29, 2020 Forfatter Del Skrevet September 29, 2020 Tusen takk skal du ha! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Logg inn for å kommentere
Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn
Logg inn nå