Kjersti Schjølberg Skrevet Oktober 5, 2020 Del Skrevet Oktober 5, 2020 Ole Andreas ble døpt i 1795. Foreldre Anthon Myhre og Marith. Men når ble han døpt, og hva står det etter Marith, det skulle jeg gjerne visst. https://media.digitalarkivet.no/view/16575/51490/72 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Else B. Rustad Skrevet Oktober 5, 2020 Del Skrevet Oktober 5, 2020 Han ble døpt søndag Qvasimodogenit(i). I 1795 var dette den 12. april. Kjersti Schjølberg reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjersti Schjølberg Skrevet Oktober 5, 2020 Forfatter Del Skrevet Oktober 5, 2020 Tusen takk for hjelpa! Mvh Kjersti. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Even Stormoen Skrevet Oktober 5, 2020 Del Skrevet Oktober 5, 2020 For å forsøke et ‹etter Wirkola-hopp›: Etter «Marith» tror jeg det står et så underlig stedsnavn som «KoebSkiæggeness.» Videre: «Test. Jeg selv og min Kone |må vel være presten selv m. Frue] (??) Isaach (??) Dyrhuus og Else Peders. (??)» I etterkant av dette ‹svevet› kan vi vel trygt fastslå at jeg ikke er i nærheten av ‹Wirkola›. Mvh Kjersti Schjølberg reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjersti Schjølberg Skrevet Oktober 6, 2020 Forfatter Del Skrevet Oktober 6, 2020 Det var et ålreit hopp etter Wirkola. Skiæggesnes stemmer på en prikk. Skjeggesnes ligger utenfor Sandnessjøen på Helgeland. Isaach gir også mening. Nyttig hjelp for meg! Hjertelig takk! Mvh. Even Stormoen reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Else B. Rustad Skrevet Oktober 6, 2020 Del Skrevet Oktober 6, 2020 Den første fadderen (etter presten og konen) tror jeg må være Isaach Myhre Dyrhuus Kjersti Schjølberg og Even Stormoen reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Logg inn for å kommentere
Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn
Logg inn nå