Caroline Garcia Skrevet Oktober 9, 2020 Del Skrevet Oktober 9, 2020 Lurte på om bosted på Kari er Hvalen? Nr 1, helt nederst! Hvis nei, hva er det da? Og er det noen her som tilfeldigvis vet hvor det er i Lunde? https://media.digitalarkivet.no/view/1461/9674/6 Mvh Caroline Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per Morset Skrevet Oktober 10, 2020 Del Skrevet Oktober 10, 2020 Det står Hvalen. Hvis du går på www.norgeskart.no, og søker på Valen så finner du det (Midt-Telemark). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Leif B. Mathiesen Skrevet Oktober 10, 2020 Del Skrevet Oktober 10, 2020 (endret) Det finnes 2 gårder som heter Valen i Telemark. Både i Bø og Lunde(Nome) 😊 Men her er det Lunde. Endret Oktober 10, 2020 av Leif B. Mathiesen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Caroline Garcia Skrevet Oktober 13, 2020 Forfatter Del Skrevet Oktober 13, 2020 Tusen takk for svar begge to 🙂 Da skal jeg sjekke mer opp i Valen gårdene. Mine tippoldeforeldre fikk to barn der og byttet sine etternavn til Lunde før de så flyttet videre til Skotfoss. Så da er jeg selvfølgelig nysgjerrig på hvor de bodde og hvorfor. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Logg inn for å kommentere
Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn
Logg inn nå