Jan Eikeland Skrevet Oktober 30, 2020 Del Skrevet Oktober 30, 2020 (endret) ... Endret Oktober 31, 2020 av Jan Eikeland Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Else B. Rustad Skrevet Oktober 31, 2020 Del Skrevet Oktober 31, 2020 Hva betyr "solved"? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elin Galtung Lihaug Skrevet Oktober 31, 2020 Del Skrevet Oktober 31, 2020 løst Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Else B. Rustad Skrevet Oktober 31, 2020 Del Skrevet Oktober 31, 2020 Hvorfor i all verden skriver ikke Jan det da❓ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivar S. Ertesvåg Skrevet Oktober 31, 2020 Del Skrevet Oktober 31, 2020 sol-ved høyrest ut som eit ord Johan Falkberget kunne ha brukt... (og det ville helst vore noko om trevirke) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Eikeland Skrevet November 1, 2020 Forfatter Del Skrevet November 1, 2020 11 hours ago, Else B. Rustad said: Hvorfor i all verden skriver ikke Jan det da❓ Du viser stor interesse for alt annet enn besvare mitt tidligere spørsmål. Hakkekylling er vel det nærmeste norske oversettelsen jeg kommer. En annen bruker har jo nettopp oversatt ordet du ikke kunne oversette. Ivar Kristensen reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Else B. Rustad Skrevet November 1, 2020 Del Skrevet November 1, 2020 Beklager, jeg visste ikke at du var SÅ hårsår. Men jeg mener fremdeles at på en norsk nettside, skal man bruke norske begreper, f.eks. "løst" eller evt. "løyst" Gunnar Sigdestad reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Lauritzen Skrevet November 1, 2020 Del Skrevet November 1, 2020 Enig med Else. Skriv norsk! Jeg trodde solved var ved som hadde ligget til tørk i sola! Else B. Rustad reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivar Kristensen Skrevet November 1, 2020 Del Skrevet November 1, 2020 Ja, skriv norsk (hvis det er mulig), men ha også overbærenhet med andre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Logg inn for å kommentere
Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn
Logg inn nå