Gå til innhold
Arkivverket

Gudbrandsdalen - Bodø. Søker aner til Lisbeth Pedersdatter f. ca 1830 i Fron. Gift med Peder Urnæs fra Luster

Ivar Moe
 Del

Recommended Posts

Peder Olai Olsen f. 1870 på Bremnes i Hordaland gifter seg med Jacobine Katrine Jakobsen Pisani i Bodø. https://media.digitalarkivet.no/view/5359/231
Søster til Peder Olai - Martha Kristine Olsen gifter seg i Bodø 5. aug 1891 med Ingavald Antonius Pedersen. Hans foreldre er Peder Urnæs og Lisabeth Pedersdatter gift i Bodø 07.09.1862. https://www.digitalarkivet.no/view/327/pv00000009751613

Er det mulig å finne anene til Lisbeth Pedersdatter f. ca 1834 i Froens Præstgjs i Gudbrandsdalen. Far skal være Peder Hanssen.

Peder og Lisbeth får mange barn men jeg er kun ute etter hennes foreldre i Gudbrandsdalen

Mvh
Ivar

Lenke til kommentar
Del på andre sider

https://www.familysearch.org/ark:/61903/1:1:NWCV-ZVH

Name: Peder Hansen
Event Type: Marriage
Event Date: 29 Oct 1811
Event Place: Sør-Fron, Oppland, Norway
Event Place (Original): Sor Fron, Opland, Norway
Spouse's Name: Mari Iversdr
Spouse's Gender: Female

https://www.digitalarkivet.no/view/327/pv00000001650739

Endret av Sven Hjortland
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

God kveld og Mange Takk Sven.

Da mangler jeg bare hvor Peder og Mari ble født.  Mari kom jo gjerne fra Bergum, men er vel mer tvilsomt om Peder kom fra Teigen ??

Finnes det bygdebok som dekker Sør Fron ?

Mvh

Ivar

Endret av Ivar Moe
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et kandidatpar til: https://www.familysearch.org/ark:/61903/1:1:NCG5-SZR

Name: Lisbet
Event Type: Christening
Event Date: 23 Jun 1834
Event Place: Nord-Fron, Oppland, Norway
Event Place (Original): Sodorp, Opland, Norway
Birth Date: 14 Jun 1834
Father's Name: Peder Hansen
Mother's Name: Mari Iversdr
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, Sven Hjortland skrev:

Ja, nesten litt snodig. Ser ut som det er bare  Fron som fødested på henne i registreringene i Bodø.

Kanskje Lars Øyane har funnet ut av dette ? Peder Urnæs som giftet seg med Lisbeth Pedersdatter kom fra Hafslo.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Sven Hjortland skrev:

Supert Sven.

Men her var det mye rare fødesteder og spørsmålstegn bak Nordre Fron, men her er også Peder Eriksen skrevet født i nordre Fron, så da tipper det vel den veien eller ?

Nå ble jeg rimelig forvirret, alle heter jo Pedersen 🤔

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker Sven.

Tror jeg må se nøyere på dette i morgen, begynner å lure på om det er feil Peder  Urnæs jeg har forholdt meg til som gifter seg med Lisbeth Pedersdatter.

Mvh

Ivar

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Ivar Moe skrev:

Takker Sven.

Tror jeg må se nøyere på dette i morgen, begynner å lure på om det er feil Peder  Urnæs jeg har forholdt meg til som gifter seg med Lisbeth Pedersdatter.

Mvh

Ivar

Her er mer info:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innlegg #18:

Dette var eit interessant emne som eg først i dag, etter ein snøggtur til Bonn (NRW) og Haguenau (Alsace) er vorten merksam på.  Eg slit framleis med fleire detaljar om denne huslyden og vil gjerne få syna fram siste versjon av manuskriptet mitt frå 2016:

~~~~~~~~~~~~~~~ NB: Etter nye fine opplysningar frå Sven er dette manuskriptet no erstatta av eitr nytt i innlegg #21 under!

Eg takkar so mykje for alle gode tips som kan bidra til ei komplettering av dette manuskriptet!

Endret av Lars E. Øyane
Lenke til kommentar
Del på andre sider

36 minutter siden, Lars E. Øyane skrev:

Mikal Mathias Jensen frå Storremma under Andås i Vefsn, f. i Vefsn 30.8.1859.  Han d.      ##### (dødsstaden hans? – gravlagd Bodø!)     24.9.1940.

Ut fra dødsannonsen tolker jeg det som han døde 23. september 1940 på sykehuset i Bodø.

Nordlandsposten 25. september 1940:

mj.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

53 minutter siden, Lars E. Øyane skrev:

Mikal var fiskar og sidan kòlarbeidar      ##### (yrke n. 1910 – sidan kva?)

Nordlandsposten 4. oktober 1940

mj2.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innlegg #21:

Hjarteleg takk til Sven for nye interessante innlegg!

Eg har no oppdatert manuskriptet mitt frå innlegg #18, og dette ser no sliik ut:

~~~~~~~~~~~~~~~~

Peder Pederson, var f. i Hafslo 8.9.1829 og voks visstnok opp på Urnes i Hafslo der mori må ha tent.

Peder Pedersen flytte i 1848 frå Hafslo til Nordland, og me finn han att i Bodø der han 7.9.1862 gifte seg med Lisbeth Pedersdotter frå Bodø.  Ho var dotter av husmannssonen Peder Hansson på Båtstua under Sundet prestegard i Nord-Fron

##### (budde der 1865 – kvar har bygdeboki for Nord-Fron «plassert» denne huslyden?)

og jenta Mari Iversdotter frå Odden under Loe, sidan reingjeringsassistent i Bodø.  Lisbeth var f. i Nord-Fron 14.6.1834, men flytte i ung alder med mor si til Bodø og voks opp der.  Peder Pedersen var fiskar og bryggesjauar, og han og Lisbeth vart buande i Bodø der Lisbeth d. 18.9.1896.  Peder d. som enkjemann same staden 18.12.1899.  Me kjenner til ti born etter dei:

a. Petrine Marie Pedersen, f. i Bodø 3.10.1862, d. som loskone i Bodø 18.1.1898.  Petrine gifte seg i Bodø 24.11.1887 med enkjemannen Lars Adolf Nilsson Larsen, opphavleg frå Miklebostad i Bodø.  Han var f. i Bodø 10.6.1846 og d. som los og fattiglem på eit sjukehus i Bergen 17.2.1905.  Lars gifte seg første gongen i Vågan 27.4.1884 med Elen Anna Alexandersdotter frå Prestehaug under Vinje i Gimsøy, Vågan.  Ho var f. i Vågan 6.6.1859, men d. etter barselseng på Ørsnes i Vågan 31.10.1884.  Lars var styrmann og skipper, men vart sidan kystlos.  Han budde med første kona si på Ørsnes i Vågan, men flytte attende til Bodø der han budde med Petrine dei åri dei var i lag.  Petrine hadde to søner, som ho fekk før ho vart gift, medan Lars hadde ei dotter frå første ekteskapet sitt.

b. Ida Lovise Pedersen, f. i Bodø 1.10.1864, d. i Bodø 6.9.1869.

c. Ingvald Antonius Pedersen, f. i Bodø 15.5.1867, d.

##### (dødsstaden hans? – gravlagd Bodø!)

3.7.1950.  Ingvald gifte seg i Bodø 5.8.1891 med Martha Kristine, kjend som Kristine Olsdotter Olsen frå Bodø, men f. i Finnås 6.3.1868.  Ho d.

##### (dødsstaden hennar? – gravlagd Bodø!)

3.10.1950.  Ingvald Pedersen var bakarsvein og sidan bakarmeister i Bodø der han og Kristine budde levetidi ut.  Dei fekk sju born i lag.

d. Julia Klarissa Pedersen, f. i Bodø 17.1.1869, d. i Bodø 19.12.1870.

e. Ida Berthea Pedersen, f. i Bodø 7.3.1870, d. i Bodø 25.10.1891.  Ida gifte seg i Bodø 12.11.1890 med Mikal Mathias Jensen frå Storremma under Andås i Vefsn, f. i Vefsn 30.8.1859.  Han d. på sjukehuset i Bodø 23.9.1940.  Mikal gifte seg 26.7.1896 att i Moskenes, Flakstad med Hansine Nikolina Andrine Larsdotter Hansen frå Biskelvåg i Moskenes, Flakstad, f. i Flakstad 13.7.1871.  Ho d.

##### (dødsstaden hennar? – gravlagd Bodø!)

8.4.1965.  Mikal var fiskar og kòlarbeidar til han i mange år var parkarbeidar i Bodø der han budde levetidi ut.  Han fekk visstnok i alt sju born; av dei var ei dotter frå første ekteskapet med Ida.

f. Julia Klarissa Pedersen, f. i Bodø 17.7.1871, d. i Bodø 15.7.1878.

g. Paula Lovise Pedersen, f. i Bodø 4.4.1873, d. i Bodø 4.8.1874.

h. Otto Georg Pedersen, f. i Bodø 22.4.1874, d. i Bodø 7.5.1874.

i. Paula Kristine Lovise Pedersen, f. i Bodø 20.7.1875, d. i Bodø 1.9.1875.

j. Julia Klarissa Pedersen, f. i Bodø 12.12.1878, d. i Bodø 28.2.1879.

~~~~~~~~~~~~~~~~

Ein ny kjempetakk for god hjelp!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg har ikkje lese heile tråden, og det er kanskje ikkje noko nytt av interesse for Lars i det eg skriv her, men for dei som måtte finne denne tråden og eigentleg var ute etter bakgrunnen til Mikal Mathias Jensen, kan det vere av interesse å vite at han (kort) er nemnt i førre bind av Vefsn bygdebok (Gardshistorie for Vefsn (2017), på s. 614/615). Remma er gnr. 108, Andås er gnr. 106. Storremma er ein husmannsplass under Andås.

1843–1874
Jens Henrik Israelson (1812-1876), son til Marit Persdtr og Israel Jensson, Andås. Gift 1842 med Elen Olina Larsdtr (1818-?), dotter til Mette Lukasdtr og Lars Larsson, Remma. Dei budde på Remma før dei fekk husmannssetel på Storremma: « … tillades det herved Jens Israelsen at nedsette sig som Huusmand paa pladsen Stor Remmen i Vefsen, paa hvilken Plads omtr. kan fødes 2 Kjør, imod at han herfor svarer 14 Dagers arbeide i Slaataannen og 6 Dage i Skaaraannen. Til Landdrotten [Coldevin] svares aarlig 24 [skilling]».

Barn:

[...]
10. Mikal Mathias (1859-1940), Han var fiskar, sidan kòlarbeidar, og vart gift i Bodø 1890 med Ida Berthea Pedersdtr (1870-1891). Ida var fødd i Bodø, som dotter til Peder Pederson (frå Hafslo) og Lisbet Pedersdtr (frå Nord-Fron). Ida døydde eit par månader etter at ho fekk sitt første barn. Mikal gifta seg opp att i Flakstad 1896 med Hansine Nikoline Andrine Larsdtr, f. 1871 i Moskenes.

Lenke til kommentar
Del på andre sider