Gå til innhold
Arkivverket

Charles Christiansen F 15/6-1894 Koppang, Storelvdal-Død 25/12-1965 på Ringsaker?

Ottar Eliassen
 Del

Recommended Posts

Hei.
Kan dette være samme person? Han hadde 3 barn: Margith, Solveig og Nora. Har fått kopi av skifte fra Hamar etter deres mor Kristi Kvalvåg 1893-1955, men han er ikke nemt der. Sannsynlig var de skilt. Har snakket med et barne- barn av han, og han sier at ingen vet hvor han ble av.
Dødsmelding: https://www.digitalarkivet.no/view/387/pc00000002007331
Brukeforum: 

Har dere mulighet for å se på dødsmeldingen eller om det finnes et skifte?

mvh Ottar Eliassen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spør Arkivverket er et rådgivende forum, hvor spørsmål som krever oppslag i arkivene, ikke blir besvart. Les mer her (inkluderer henvisning til hvordan du går fram med ditt spørsmål): 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker for god hjelp.

Fikk svar fra SAK i dag, med gode opplysninger, som viste at det var rett person.

Men kan jeg legge svaret fra SAK ut på Brukerforum?

Dødsfallet i 1965/66 inneholder ikke noe om nålevende.
Det andre er fra 1922-1925.

mvh Ottar

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har lest svaret du fikk og kan ikke se at dette ikke skulle kunne legges ut i Brukerforum.

Men uansett er det alltid bra at man tenker seg om når man publiserer noe på nett. – Og husk pnkt 4 i Ordnesreglene (om ikke å publisere noe som kan såre, krenke eller skade noen).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Anita.
Takker for svar, og legge det ikke ut på Brukerforum.
Grunnen er at det er bare noen få av mine 3-menninger og deres etterkommere som kan ha bruk fo dette, den ene har jeg informert.
Takker for god hjelp.

mvh Ottar

Lenke til kommentar
Del på andre sider