Per Terje Haaland Skrevet November 11, 2020 Del Skrevet November 11, 2020 Se lenke https://media.digitalarkivet.no/view/52615/36. Jeg lurer på hva som noteres i de to rubrikkene lengst til høyre. Ilagt skatt er jo greitt, men her er også notert en stor T enkelte steder, og også et symbol som ligner en liggende S. Hva betyr dette ? I anmerkingsrubrikken er notert noen referanser (?) jeg ikke finner ut av. Takknemlig for hjelp ! Per Terje Haaland Stavanger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Else B. Rustad Skrevet November 11, 2020 Del Skrevet November 11, 2020 Lenken din virker ikke! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elin Galtung Lihaug Skrevet November 11, 2020 Del Skrevet November 11, 2020 Uten punktum virker den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Else B. Rustad Skrevet November 11, 2020 Del Skrevet November 11, 2020 14 minutter siden, Per Terje Haaland skrev: Jeg lurer på hva som noteres i de to rubrikkene lengst til høyre. Overskriftene er "Det paalignede Jndskud." og "Anmerkninger. - " Resten er ukjent for meg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Logg inn for å kommentere
Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn
Logg inn nå