Asbjørn Sund Skrevet November 14, 2020 Del Skrevet November 14, 2020 Hei Jeg driver med modellbåt bygging og søker etter linjetegninger av gamle fartøy. Jeg har forsøkt å søke i registeret men finner ikke riktig frem. 1. Fraktefartøy MS Arold. Bygget i emden 1952 og het som ny MS Kondor. Kallesignal LFEU 2. Fraktefartøy MS SIFA bygget på Tittelsnes mek verksted 1956 3. Fiskebåten Vico Kallesignal LKBG, (Mappe nummer 13695) Bygget på Thaules mek veksted Karmøy 1956 4. D/S Union 3 Kallesignal LFEQ -MFND Bygget Porsgrund mekaniske verksted 1909 som byggenummer 54 Flott om Dere kunne assistert meg i å finne disse historiske tegningene slik at jeg kanskje kunne fått revitalisert båtene i 1:50 skala. MVH Asbjørn Sund Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Else B. Rustad Skrevet November 14, 2020 Del Skrevet November 14, 2020 Til "Sunasb": Da du registrerte deg, godtok du samtidig å bruke fullt navn som visningsnavn! Dette bør du følge... Bruksanvisning for hvordan endre visningsnavn: https://www.digitalarkivet.no/content/change-display-name Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Asbjørn Sund Skrevet November 14, 2020 Forfatter Del Skrevet November 14, 2020 Tusen takk, fikset. Else B. Rustad reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arkivverket - Terje Nomeland Skrevet November 15, 2020 Del Skrevet November 15, 2020 På 14.11.2020 den 12.56, Asbjørn Sund skrev: Hei Jeg driver med modellbåt bygging og søker etter linjetegninger av gamle fartøy. Jeg har forsøkt å søke i registeret men finner ikke riktig frem. 1. Fraktefartøy MS Arold. Bygget i emden 1952 og het som ny MS Kondor. Kallesignal LFEU 2. Fraktefartøy MS SIFA bygget på Tittelsnes mek verksted 1956 3. Fiskebåten Vico Kallesignal LKBG, (Mappe nummer 13695) Bygget på Thaules mek veksted Karmøy 1956 4. D/S Union 3 Kallesignal LFEQ -MFND Bygget Porsgrund mekaniske verksted 1909 som byggenummer 54 Flott om Dere kunne assistert meg i å finne disse historiske tegningene slik at jeg kanskje kunne fått revitalisert båtene i 1:50 skala. MVH Asbjørn Sund Her må du be om oppslag/undersøkelser i arkivene. Bruk dette skjemaet: https://www.arkivverket.no/tjenester/bestill-en-enkeltopplysning/andre-henvendelser#!/form/0 Mvh Terje Nomeland Arkivverket Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Logg inn for å kommentere
Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn
Logg inn nå