Jan Eikeland Skrevet November 16, 2020 Del Skrevet November 16, 2020 Jeg søker etter slekt og kommer til siden, se bilde, hvor familie er nevnt. Det nektes adgang til 2 personer som KAN være i min slekt. Vennligst oppgi spesifikk grunn for dette. Jeg øhnsker også å vite navn og fødselsår for disse, dersom de er av Hjemle slekt. Vennligst bekreft mvh Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alexander Angeltveit Skrevet November 16, 2020 Del Skrevet November 16, 2020 Tipper du finner svaret her Torbjørn Igelkjøn og Jan Eikeland reagerte på dette 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Eikeland Skrevet November 16, 2020 Forfatter Del Skrevet November 16, 2020 3 hours ago, Alexander Angeltveit said: Tipper du finner svaret her Takk, fikk nesten noia. Da dukker de vel opp etterhvert, hvis jeg tolket dette rett. mvh Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alexander Angeltveit Skrevet November 16, 2020 Del Skrevet November 16, 2020 (endret) 2 timer siden, Jan Eikeland skrev: Takk, fikk nesten noia. Da dukker de vel opp etterhvert, hvis jeg tolket dette rett. mvh Slik jeg forstår teksten, så er det i all hovedsak en funksjon som er aktivert i relasjon til FT1920, det kan jo være at det er mer enn det som er "eksponert"... Det vil vel vise seg når FT 1920 er oppe og går. EDIT: La inn min farfars navn og endret hendelsesdato til etter 1920 og ser fortsatt disse... er ikke umulig at det er mer skjult bak disse enn bare FT1920 Endret November 16, 2020 av Alexander Angeltveit testet noe Torbjørn Igelkjøn reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torbjørn Igelkjøn Skrevet November 16, 2020 Del Skrevet November 16, 2020 (endret) Det gjeld nok ikkje berre 1920, men også anna søkbart materiale som ikkje kan leggjast ut fritt. Eksempel: https://www.digitalarkivet.no/content/418/sperrede-transkriberinger-av-kirkebøker Endret November 16, 2020 av Torbjørn Igelkjøn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ketil Rolland Hansen Skrevet November 30, 2020 Del Skrevet November 30, 2020 Det ser ut til å være en fødselsoppføring fra 1922 som er sperret. Søkbare fødte og døpte er sperre etter 1920, men de skannede har en kortere sperregrense, så vedkommende burde befinne seg på denne side: https://media.digitalarkivet.no/view/65903/143 Torbjørn Igelkjøn reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts