Tore Djuve Skrevet November 29, 2020 Del Skrevet November 29, 2020 Hvorfor finner jeg ikke kirkeboka for Skafså sokn , gml. Mo kommune (nå Tokke) for 1900 tallet ? Den ble sendt inn fra kyrkjekontoret på Dalen i august. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tore Djuve Skrevet November 29, 2020 Forfatter Del Skrevet November 29, 2020 Tilleggsopplysning . Kirkeboka det gjelder er for Skafså Sokn i Mo prestegjeld for perioden 1886-1935. Den ble sendt inn 24.08.2020 av kyrkjeverja. Jeg har sendt denne forespørselen i e-post til arkivverket 4.okt., men får automatisk svar tilbake at dere ikke besvarer henvendelser på e-post. Jeg har mange ganger ringt til Kongsberg ,det er vanskelig , hvis jeg først kommer fram får jeg beskjed at jeg må sende e-post. Er det så vanskelig å få svar på et enkelt spørsmål? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arkivverket - Terje Nomeland Skrevet November 29, 2020 Del Skrevet November 29, 2020 5 timer siden, Tore Djuve skrev: Tilleggsopplysning . Kirkeboka det gjelder er for Skafså Sokn i Mo prestegjeld for perioden 1886-1935. Den ble sendt inn 24.08.2020 av kyrkjeverja. Jeg har sendt denne forespørselen i e-post til arkivverket 4.okt., men får automatisk svar tilbake at dere ikke besvarer henvendelser på e-post. Jeg har mange ganger ringt til Kongsberg ,det er vanskelig , hvis jeg først kommer fram får jeg beskjed at jeg må sende e-post. Er det så vanskelig å få svar på et enkelt spørsmål? Hei Kirkeboka er mottatt, men er ikke skannet ennå. Du kan be om oppslag via skjema: https://www.arkivverket.no/tjenester/bestill-en-enkeltopplysning Mvh Terje Nomeland Arkivverket Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tore Djuve Skrevet November 30, 2020 Forfatter Del Skrevet November 30, 2020 Takk for det. Når tid kan jeg ,og mange med meg, forvente at denne blir skannet? Jeg kommer tilbake kanskje i morgen kveld (mandag) via skjemaet. Mvh Tore Djuve Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arkivverket - Terje Nomeland Skrevet November 30, 2020 Del Skrevet November 30, 2020 11 timer siden, Tore Djuve skrev: Takk for det. Når tid kan jeg ,og mange med meg, forvente at denne blir skannet? Jeg kommer tilbake kanskje i morgen kveld (mandag) via skjemaet. Mvh Tore Djuve Når ulike protokoller blir skannet er vanskelig å svare på. Mye som er skannet står i kø for å bli publisert, og videre har vi mye annet materiale som skal skannes. Jeg har ikke noe bedre svar enn dette pr. nå. Mvh Terje Nomeland Arkivverket Torbjørn Igelkjøn reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tore Djuve Skrevet Februar 27, 2021 Forfatter Del Skrevet Februar 27, 2021 Er det noe nytt om denne kirkeboka? Er det mulig å få beskjed når denne er ferdig skannet. Mvh Tore Djuve Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Logg inn for å kommentere
Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn
Logg inn nå