John Arne Bauge Skrevet Desember 1, 2020 Del Skrevet Desember 1, 2020 Finner ikke sjøforklaringer fra Bergen i det scannede materialet. Er det jeg som ikke finner dem, eller er de ikke lagt ut? Er på jakt etter rettslig undersøkelse etter jakten Viken av Bergens forlis i Kattegat mai/juni 1864. mvh John Arne Bauge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arkivverket - Terje Nomeland Skrevet Desember 1, 2020 Del Skrevet Desember 1, 2020 16 minutter siden, John Arne Bauge skrev: Finner ikke sjøforklaringer fra Bergen i det scannede materialet. Er det jeg som ikke finner dem, eller er de ikke lagt ut? Er på jakt etter rettslig undersøkelse etter jakten Viken av Bergens forlis i Kattegat mai/juni 1864. mvh John Arne Bauge Etter hva jeg kan se, så er ikke rettsprotokoller fra Bergen fra denne perioden tilgjengelig på Digitalarkivet. Jeg har, tilfeldigvis, sett at du har sendt oss en henvendelse pr. skjema om det samme. Vi undersøker derfor dette for deg. Mvh Terje Nomeland Arkivverket Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Logg inn for å kommentere
Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn
Logg inn nå