Beate Tollefsen Skrevet Desember 6, 2020 Del Skrevet Desember 6, 2020 har noen forslag til hva som står som stilling på pkt 135 Maren Olsdatter? Har fått forslag om Tjenestepike, men føler at det ikke stemmer. Hilsen Beate Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anne-Lise Hansen Skrevet Desember 6, 2020 Del Skrevet Desember 6, 2020 Jeg er enig med Else B. Rustad om Tjenestepige. Den liggende ‘boblen’ over er streken over T. Beate Tollefsen, Even Stormoen og Richard Johan Natvig reagerte på dette 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Even Stormoen Skrevet Desember 6, 2020 Del Skrevet Desember 6, 2020 (endret) Jeg mener Tjenestepige er riktig. Det ser ‹rart› ut fordi skriveren her av en eller annen grunn bruker en gotisk ‹lang› s i stedet for den latinske som i innførselen over. Mvh Endret Desember 6, 2020 av Even Stormoen Richard Johan Natvig reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Beate Tollefsen Skrevet Desember 6, 2020 Forfatter Del Skrevet Desember 6, 2020 Synes ikke tittelen er skrevet på samme måte som på damen over. Derfor trodde jeg ikke det var samme levevei. Beate Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Beate Tollefsen Skrevet Desember 6, 2020 Forfatter Del Skrevet Desember 6, 2020 For meg så det ut som noe"gangtepige" eller noe.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anne-Lise Hansen Skrevet Desember 6, 2020 Del Skrevet Desember 6, 2020 Ja, inntil en ser streken over T’en. 🙂 (Jeg tror presten hadde spisepause mellom de to innførslene.. 😴 ) Even Stormoen reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Beate Tollefsen Skrevet Desember 6, 2020 Forfatter Del Skrevet Desember 6, 2020 He he. Våger meg med å si at det er hyggelig å møte noen fra Ft1920😊 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anne-Lise Hansen Skrevet Desember 6, 2020 Del Skrevet Desember 6, 2020 I like måte, Beate. 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Logg inn for å kommentere
Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn
Logg inn nå