Beate Tollefsen Skrevet Desember 6, 2020 Del Skrevet Desember 6, 2020 har noen forslag til hva som står på pkt 393? Beate Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anne-Lise Hansen Skrevet Desember 6, 2020 Del Skrevet Desember 6, 2020 Han studerte jus : Std. Jur. Beate Tollefsen reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Beate Tollefsen Skrevet Desember 6, 2020 Forfatter Del Skrevet Desember 6, 2020 Da var jeg ikke helt på bærtur. men kan du se hva som merkand på Lagertha. Har litt trøbbel med den som skriver merkandene. Godt det ikke er mange av de. Hilsen Beate Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anne-Lise Hansen Skrevet Desember 6, 2020 Del Skrevet Desember 6, 2020 Det blir uklart når jeg forstørrer.. Bedre med lenke til siden. Beate Tollefsen reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Beate Tollefsen Skrevet Desember 6, 2020 Forfatter Del Skrevet Desember 6, 2020 ft60044670000018 håper du får frem siden. Det er FT 1890 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richard Johan Natvig Skrevet Desember 6, 2020 Del Skrevet Desember 6, 2020 (endret) fraværende midlertidig, trur eg OBS omvendt: midlertidig fraværende! Endret Desember 6, 2020 av Richard Johan Natvig Anne-Lise Hansen og Beate Tollefsen reagerte på dette 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anne-Lise Hansen Skrevet Desember 6, 2020 Del Skrevet Desember 6, 2020 For å få brukslenke for sidevisning + kildeopplysninger trykker du enten k (for kilde) på datamaskin eller trykker på ikonet jeg har merket med pil. Beate Tollefsen reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Beate Tollefsen Skrevet Desember 6, 2020 Forfatter Del Skrevet Desember 6, 2020 prøver igjen Anne-Lise. RA, Folketelling 1870 for 0201 Son ladested, 1870, s. 18 Brukslenke for sidevisning: https://www.digitalarkivet.no/ft60044670000018 Prøver å lære hele tiden💖 Anne-Lise Hansen reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anne-Lise Hansen Skrevet Desember 6, 2020 Del Skrevet Desember 6, 2020 Flust med muligheter for læring her inne. 😄 Det er det fineste. Beate Tollefsen reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Beate Tollefsen Skrevet Desember 6, 2020 Forfatter Del Skrevet Desember 6, 2020 vet. Blir likevel flau over at jeg har behov for hjelp. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anne-Lise Hansen Skrevet Desember 6, 2020 Del Skrevet Desember 6, 2020 Ingen grunn til det. Forumet lever fordi vi kan hjelpe hverandre. 🙂 Beate Tollefsen og Richard Johan Natvig reagerte på dette 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Beate Tollefsen Skrevet Desember 7, 2020 Forfatter Del Skrevet Desember 7, 2020 men lever det når jeg tydeligvis er den eneste som spør om hjelp. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anne-Lise Hansen Skrevet Desember 7, 2020 Del Skrevet Desember 7, 2020 Her er det jeg som trenger hjelp: Merknad ved dåp Sagene Min. 1905-1915 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Beate Tollefsen Skrevet Desember 7, 2020 Forfatter Del Skrevet Desember 7, 2020 herregud, du er på en annen planet. Utrolig at noen går inn på en sånn jobb, men det er en enestående jobb du gjør. Anne-Lise Hansen reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Logg inn for å kommentere
Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn
Logg inn nå