Gå til innhold
Arkivverket

Innsending av ferdig excel-fil - Etterlyser svar

Torbjørn Igelkjøn
 Del

Recommended Posts

Eg sendte inn ferdig excel-fil for gravlagde i Fjaler 1821-1835 den 1/12, men har ikkje høyrt eit sukk sidan. Eg ba også om å få tilsendt ny excel-fil, slik at eg kan gå i gang med å korrekturlese gravlagde i Fjaler 1854-1887. Eg etterlyser difor eit svar.

Etter at eg sendte fila har eg dessutan oppdaga at eg har gjort ein feil. Eg har latt hendelsesåret følgje nummereringa i kyrkjeboka, og har då fylt inn dødsår og gravlagd år der desse skil seg frå hendelsesåret. I ettertid ser eg at gravlagd år har hamna i kolonne med overskrifta kyrkjesokn. Lista inneheld ingen info om kva sokn dødsfalla skjedde, og eg reknar difor med at det bør vere ei enkel sak for Digitalarkivet å slå saman desse kolonnene.

Endret av Torbjørn Igelkjøn
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Torbjørn Igelkjøn changed the title to Innsending av ferdig excel-fil - Etterlyser svar

@Torbjørn Igelkjøn Det er bare å beklage at du ikke har fått svar enda, men det er rimelig travelt for tiden. Jeg lover imidlertid at du skal få tilsendt excelfilen du har reservert til korrektur i løpet av denne arbeidsdagen.

For å unngå unødig ventetid på nye filer kan det derfor være en fordel om dere gir beskjed litt før dere er ferdig med en fil - eller bestiller to filer samtidig 🙂 

Vanligvis er det ikke behov for å registrere begravelsesår og det er derfor ikke et eget felt for dette, men felt for dødsår og begravelse. Noen ganger er det som du har oppdaget i Fjaler også eksempler på at selve begravelsen er utført året før hendelsesåret. Da er det best å skrive begravelsesåret inn i feltet for begravelsesdato på formen  dd.mm.åååå for eksempel 28.12.1823 i hendelsesåret 1824. Det er ikke en enkelt jobb å slå sammen opplysninger fra flere felt, så når det gjelder feilen du har gjort med å sette begravelsesår i feltet for kirkesogn så er det best om du selv føyer til begravelsesåret i feltet for begravelsesdato. (Hvis vi skal måtte bruke tid på å slå sammen felt fører det til at andre må vente lenger på å få tilsendt filer). 

De korrekturleste filene vi mottar vil etter en kjapp kontroll blir videresendt til publisering i Digitalarkivet og dere vil få beskjed når filen er publisert!   

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar.

Det ser ut til at du har rett i at samanføying av excel-kolonner ikkje er så enkelt, og eg enda difor opp med å skrive årstala inn for hand. Eg har sendt inn den retta fila.

Lenke til kommentar
Del på andre sider