Ole Christian Risdal Skrevet Desember 10, 2020 Del Skrevet Desember 10, 2020 (endret) Hei! Eg lurer på kor ein kan finne lister over nordmenn som kom heim att til Noreg etter ein periode i USA. Dette gjeld ein person som kom att på 1920-talet. Eg har kontakta Utvandrarmuseet i Stange, men dei har har stengt no. Mvh Ole Chr. Risdal Endret Desember 10, 2020 av Ole Christian Risdal Det er sjølvsagt emigrantar det handlar om! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arkivverket - Anita Riise Skrevet Desember 11, 2020 Del Skrevet Desember 11, 2020 Eg kjenner ikkje til slike lister. Vi har emigrasjonslister fordi folk trengte pass for å reise ut, når dei kom tilbake hadde dei allereie pass. Her må du leite på den enkelte person: Mange byar hadde allereie oppretta folkeregister på denne tida. Når det gjeld landsbygda kan du sjekke i det som måtte finnast av flyttelister i kyrkjebøker eller i flytteprotokollen til lensmannen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole Christian Risdal Skrevet Desember 11, 2020 Forfatter Del Skrevet Desember 11, 2020 Ok, takk for svar! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Logg inn for å kommentere
Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn
Logg inn nå