Gå til innhold
Arkivverket

Kirkebok Skiptvet død nr 74 Hans Jørgensøn

tom askerøi
 Del

Recommended Posts

Lenken din går til arkivportalen. Da blir det biittelitt vrient (og tidkrevende) å finne aktuell innførsel. For å si det mildt 😉

Kan du gi en direkte lenke til kirkeboken?

Mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Beklager - men har plutselig fått problemer med "klipp-og-lim" av adresser fra digitalarkivet (får opp en megalang remse med noe helt annet enn det som står i adressefeltet)

Kirkebøker: SAO, Skiptvet prestekontor Kirkebøker, F/Fa/L0002: Ministerialbok nr. 2, 1734-1759, s. 104 - Skanna arkiver - Arkivverket (digitalarkivet.no)

så jeg tror jeg må skrive dem manuelt. Da kan det tydeligvis bli feil...

Pussig nok virket tilsvarende lenke i forrige spørsmål om (kanskje) de samme folkene: begravelse nr 28 1742 i kirkebok for Skiptvet. Har problemer med å tyde linje nr 2 - Tyding av skannede kilder - Arkivverket

Prøver igjen:

https://media.digitalarkivet.no/view/7530/38239/15

Ser lik ut for meg, men når jeg høyreklikker på den og velger "åpne kobling i ny fane" eller "åpne kobling i nytt vindu" så kommer jeg dit jeg ønsker.

Alternativt - her er "klipp-og-lim" versjonen:

Kirkebøker: SAO, Skiptvet prestekontor Kirkebøker, F/Fa/L0002: Ministerialbok nr. 2, 1734-1759, s. 104 - Skanna arkiver - Arkivverket (digitalarkivet.no)

Denne får ikke jeg til å virke, men kanskje du?

Men uansett 1000 TAKK for at du prøvde - OG ikke bare ga meg opp men meldte tilbake.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

74. D 5 sept begravet et pigebarn N. Mari hvis foreldre Hans Jørgensen og Ingri Eversd.

boer paa Pladsen til Braatenæs, hvis alder var 2 aar og 9 maaneder

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn

Logg inn nå
 Del

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.