Beate Tollefsen Skrevet Desember 19, 2020 Del Skrevet Desember 19, 2020 En siste i kveld for i dag😌 Yrket til Hanna RA, Folketelling 1870 for 1004 Flekkefjord kjøpstad, 1870 Brukslenke for sidevisning: https://www.digitalarkivet.no/ft60044830000093 hilsen Beate Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Åsbjørg Susort Skrevet Desember 19, 2020 Del Skrevet Desember 19, 2020 Står det ikke "Konen" da? Beate Tollefsen reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Beate Tollefsen Skrevet Desember 19, 2020 Forfatter Del Skrevet Desember 19, 2020 Hun står oppført som hustru et annet sted, så absolutt Konen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Even Stormoen Skrevet Desember 19, 2020 Del Skrevet Desember 19, 2020 2 minutter siden, Åsbjørg Susort skrev: Står det ikke "Konen" da? Det tror jeg også. Ganske så bestemt. Mvh Åsbjørg Susort reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Even Stormoen Skrevet Desember 19, 2020 Del Skrevet Desember 19, 2020 2 minutter siden, Beate Tollefsen skrev: Hun står oppført som hustru et annet sted, så absolutt Konen. Så hva var det da du ville ha tydet? Hvis du allerede var klar over hennes ‹status?› Mvh Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Beate Tollefsen Skrevet Desember 19, 2020 Forfatter Del Skrevet Desember 19, 2020 jeg lurte, fordi jeg ikke så noen likhet mellom ordene hustru og det som stod. Beklager hvis du synes jeg spør i uttide, men jeg trenger virkelig hjelp fordi jeg ønsker at opplysningene skal bli så rett som mulig. Prøver å lære underveis og håper du fortsatt vil hjelpe meg. Beate Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Logg inn for å kommentere
Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn
Logg inn nå