Gå til innhold
Arkivverket

Slekt og Data: Kvar er det blitt av slektsforum, midlertidig søk i FT1923 Oslo og Aker osv.?

Torbjørn Igelkjøn
 Del

Recommended Posts

Så vidt jeg har forstått og som det ofte er nevnt fra S&D så er den server som Brukerforum meget ustabil og skal skiftes ut. Så vi får være avslappet så lenge til dette skjer. 😉 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slektsforum har ei tid vore lukka for ikkje medlemar pga oppdatering.

No kan det synast som at Slektsforum er «borte vekk» også for meg, som er medlem.

Og på Fasabokji kunngjer ein at det er Jul- og nyttårsferie fram til 4 januar 2021.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, Torbjørn Igelkjøn skrev:

Desse sidene ser for tida ut til å vere nede. Er det nokon som veit kor tid dei kjem opp att?

Det er sendt melding til support. Håper det ordner seg igjen i mrg tidlig. Nytt forum kommer på plass på nyåret. Dette er svaret jeg fikk på Slekt og Datas Facebook-gruppe.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, Astrid Ryen skrev:
Det er sendt melding til support. Håper det ordner seg igjen i mrg tidlig. Nytt forum kommer på plass på nyåret. Dette er svaret jeg fikk på Slekt og Datas Facebook-gruppe.

Jeg kom meg inn nå, men hvor lenge det er mulig, vet man jo ikke.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ikke medlem, det er kanskje derfor jeg ikke har kommet meg inn i forumet på flere dager. Litt ergelig at det ikke er lagt ut en melding om problemer på hjemmesiden, forumet er vel i bruk av folk i ledelsen også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 uker senere...
På 23.12.2020 den 0.07, Otto Jørgensen skrev:

Så vidt jeg har forstått og som det ofte er nevnt fra S&D så er den server som Brukerforum meget ustabil og skal skiftes ut. Så vi får være avslappet så lenge til dette skjer. 😉 

Jeg fikk et svar fra Viggo Eide på slekt og datas Facebookgruppe i dag: Alt skal legges over på en server, og det skal skje i løpet av neste uke.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn

Logg inn nå
 Del

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.