Gå til innhold
Arkivverket

Takk for det gamle!

Even Stormoen
 Del

Recommended Posts

Tenkte at et «takk for det gamle» kunne være på sin ‹Plads› ;-)

Jeg kan forestille meg at det nok kan være enerverende for dere som virkelig kan lese ‹den glemte skriften›, at amatører – som meg selv – til stadighet ‹blander seg inn i› dette forumet, presentérer mangelfulle  tydninger og derved gir dere en aldri så liten korrekturjobb i tillegg til å tyde den aktuelle teksten.

Og vi (jeg) burde vel kanskje avstå fra å gjøre dét. (poste mangelfulle forsøk)

Men «Samarbeid» og «Dugnad» er jo et par ‹rotnorske› begreper, så jeg har latt det stå til 😉

Uansett – deres korreksjoner etc. etc. har gjort at jeg (i hvert fall i egne øyne) tror jeg har blitt en bedre tyder. (De lærde kan nok strides derom 😉 )

Dette har vært en årelang ‹selvutdannelse› for meg, ved ublutt å trekke veksler på andres ekspertise. Helt gratis og uten semesteravgift. 😉

Så derfor nok en gang:

En stor Takk til de utrettelige hjelpere på Tydeforumet som ikke bare hjelper ‹de trengende›, men også de mindre ‹kunnige› – som meg selv. 

Og et Godt Nyttår til alle ønskes i samme slengen 🙂

Mvh

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn

Logg inn nå
 Del

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.