Even Stormoen Skrevet Desember 30, 2020 Del Skrevet Desember 30, 2020 Tenkte at et «takk for det gamle» kunne være på sin ‹Plads› ;-) Jeg kan forestille meg at det nok kan være enerverende for dere som virkelig kan lese ‹den glemte skriften›, at amatører – som meg selv – til stadighet ‹blander seg inn i› dette forumet, presentérer mangelfulle tydninger og derved gir dere en aldri så liten korrekturjobb i tillegg til å tyde den aktuelle teksten. Og vi (jeg) burde vel kanskje avstå fra å gjøre dét. (poste mangelfulle forsøk) Men «Samarbeid» og «Dugnad» er jo et par ‹rotnorske› begreper, så jeg har latt det stå til 😉 Uansett – deres korreksjoner etc. etc. har gjort at jeg (i hvert fall i egne øyne) tror jeg har blitt en bedre tyder. (De lærde kan nok strides derom 😉 ) Dette har vært en årelang ‹selvutdannelse› for meg, ved ublutt å trekke veksler på andres ekspertise. Helt gratis og uten semesteravgift. 😉 Så derfor nok en gang: En stor Takk til de utrettelige hjelpere på Tydeforumet som ikke bare hjelper ‹de trengende›, men også de mindre ‹kunnige› – som meg selv. Og et Godt Nyttår til alle ønskes i samme slengen 🙂 Mvh Gunnar Sigdestad, Torbjørn Igelkjøn, Rolf Gjølstad og 5 andre reagerte på dette 8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Sigdestad Skrevet Desember 31, 2020 Del Skrevet Desember 31, 2020 Godt nyttår til deg, òg. Torbjørn Igelkjøn og Even Stormoen reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Else B. Rustad Skrevet Desember 31, 2020 Del Skrevet Desember 31, 2020 Godt nyttår fra meg også, Even og Gunnar☺️☺️ Gunnar Sigdestad, Even Stormoen og Torbjørn Igelkjøn reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Åsbjørg Susort Skrevet Desember 31, 2020 Del Skrevet Desember 31, 2020 Takk for det gamla og godt nytt år alle sammen!!! Even Stormoen, Gunnar Sigdestad og Torbjørn Igelkjøn reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richard Johan Natvig Skrevet Desember 31, 2020 Del Skrevet Desember 31, 2020 Godt nytt år, Even og alle!! Gunnar Sigdestad, Even Stormoen og Torbjørn Igelkjøn reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Logg inn for å kommentere
Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn
Logg inn nå