Elisabeth holland Skrevet Januar 11, 2021 Del Skrevet Januar 11, 2021 Hei! Lurte på hjelp fra dere til å prisvurdere et gammelt blikkskilt av Sjokoladegutten til Freia. Ble anbefalt å ta kontakt med dere. Skiltet er 2,40 x 1,47 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elisabeth holland Skrevet Januar 11, 2021 Forfatter Del Skrevet Januar 11, 2021 1 minutt siden, Elisabeth holland skrev: Hei! Lurte på hjelp fra dere til å prisvurdere et gammelt blikkskilt av Sjokoladegutten til Freia. Ble anbefalt å ta kontakt med dere. Skiltet er 2,40 x 1,47 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arkivverket - Anita Riise Skrevet Januar 11, 2021 Del Skrevet Januar 11, 2021 Veit ikkje kven som anbefalte oss, men verdivurdering av gamle skilt er langt utanfor Arkivverket sitt kompetanseområde. Spør en antikvitetshandler! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Carsten Schanche Skrevet Januar 11, 2021 Del Skrevet Januar 11, 2021 Prøv her https://www.skanfil.no/Support Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjarne Rosenstrøm Skrevet Januar 11, 2021 Del Skrevet Januar 11, 2021 Se denne auksjonen: https://www.skanfil.no/LotDetail?l=LOT/2263763 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frodo Skrevet Januar 15, 2021 Del Skrevet Januar 15, 2021 Hei! Snublet over denne tråden da jeg har et tilsvarende skilt selv. Vet at det ble solgt et slikt skilt på finn.no i fjor for 17 000. Kanskje i noe bedre stand enn ditt. Så rundt 15 000 kan du kanskje forvente av riktig kjøper. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mirma Skrevet Mars 26, 2021 Del Skrevet Mars 26, 2021 dersom en av dere over er interessert i å selge kan dere kontakte meg på mirma32@outlook.com, jeg betaler svært god pris for det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Logg inn for å kommentere
Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn
Logg inn nå