Gå til innhold
Arkivverket

Skifte etter Rasmus Olsen Wigdahl

Jan Sverre
 Del

Recommended Posts

Ønsker hjelp til tyding av av skifte etter Rasmus Olsen Wigdahl. Min tippoldefar Sivert Rasmussen er en av livsarvingene. Er det spesielle opplysninger om ham? Hvilke verdier mottok arvingene?

Ser ut som navnet Vikstad er brukt som etternavn på arvingene men ikke Wikdahl. Vanskelig å tolke?

Håper noen kan bidra. 

Mvh

Jan Sverre Juberg

Vedlagt lenke:

http://arkivverket.no/URN:sk_read/25098/335/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Jan Sverre skrev:

Ber om at evt svar tas under bruker Jan Sverre Juberg.

Hæ? – For å si det forsiktig og uformellt.

For all del: Velkommen til forumet!

Men jeg skønner ikke hva du mener. Har du endret brukernavnet ditt til fullt navn, slik reglene krever? Eller har du opprettet en ny bruker under ditt fulle navn?

Forvirret hilsen 😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Even Stormoen skrev:

Hæ? – For å si det forsiktig og uformellt.

For all del: Velkommen til forumet!

Men jeg skønner ikke hva du mener. Har du endret brukernavnet ditt til fullt navn, slik reglene krever? Eller har du opprettet en ny bruker under ditt fulle navn?

Forvirret hilsen 😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk påpakning at bruker må være ved fullt navn. Slik at jeg har benyttet en annen konto der kravet er oppfylt. To kontoer med samme brukernavn godkjennes ikke.

Mvh

Jan Sverre Juberg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da fikk jeg vel svar på dét 🙂 Takk for kjapp endring! 

Nok en gang: Velkommen til forumet Jan Sverre Juberg! Her prøver en ‹broget› skare av tydere med ymse grader av dyktighet (dette «ymse» er rettet mot meg selv) å hjelpe. Håper å kunne assistere..

Mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider