Kjell Klokkerud Skrevet Januar 20, 2021 Del Skrevet Januar 20, 2021 I jakten på en av mine formødre, Elen Marie Ingebretsdatter, har jeg flere indikasjoner på at hun ankom Ås i 1821 som ett av barna til Engebret Engebretsen. I klokkerboka er det skrevet inn en merknad etter registreringen i tilgangslista, men den har jeg vansker med å tyde. Kan noen hjelpe meg?.https://media.digitalarkivet.no/view/7550/262 Klokkerbok Ås, 1821, Tilgangsliste, pagina 585, nederst høyre hjørne. På forhånd takk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richard Johan Natvig Skrevet Januar 20, 2021 Del Skrevet Januar 20, 2021 Eg les det slik: Præstens Bog sige[r] at sidstnævnte Ægtefolk med- bragte 3 Børn men Deres Nav- ne findes ikke anførte, …. jeg heller ikke kan anføre Dem Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jon Mamen Skrevet Januar 20, 2021 Del Skrevet Januar 20, 2021 ...hvorfor jeg heller ikke.... Richard Johan Natvig reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Klokkerud Skrevet Januar 22, 2021 Forfatter Del Skrevet Januar 22, 2021 Takker og bukker! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Logg inn for å kommentere
Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn
Logg inn nå