Beate Tollefsen Skrevet Januar 28, 2021 Del Skrevet Januar 28, 2021 (endret) Hei. kan noen se hva som står i merknadsfeltet på Lars Jonassen?  RA, Folketelling 1870 for 0101 Fredrikshald kjøpstad, 1870, s. 219 Brukslenke for sidevisning: https://www.digitalarkivet.no/ft60044662000219  Hilsen Beate Endret Januar 28, 2021 av Beate Tollefsen feil person skulle vært Anders Eriksen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jon Mamen Skrevet Januar 28, 2021 Del Skrevet Januar 28, 2021 er paa en Søreise Even Stormoen reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Leif Ragnar Fiske Skrevet Januar 28, 2021 Del Skrevet Januar 28, 2021 Har fast Ophold fra 24de Dbr: 1870 Beate Tollefsen reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Even Stormoen Skrevet Januar 28, 2021 Del Skrevet Januar 28, 2021 (endret) 18 minutter siden, Leif Ragnar Fiske skrev: Har fast Ophold fra 24de Dbr: 1870  Tror nok at den merknaden tilhører nestemann, men for å fullføre Jons tyding:  . . . Søreise (midio November 1870)  Mvh  Edit: Ikke nestemann, men tre innføringer nedenfor. Dog neste merknad, derfor forvirringen.  Endret Januar 28, 2021 av Even Stormoen Beate Tollefsen reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Beate Tollefsen Skrevet Januar 28, 2021 Forfatter Del Skrevet Januar 28, 2021 jeg skrev feil navn i den opprinnelige meldingen, men endret i etterkant fra Lars til Anders Eriksen. Lars sin klarte jeg🥰  hilsen Beate Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Even Stormoen Skrevet Januar 28, 2021 Del Skrevet Januar 28, 2021 3 minutter siden, Beate Tollefsen skrev: jeg skrev feil navn i den opprinnelige meldingen, men endret i etterkant fra Lars til Anders Eriksen. Lars sin klarte jeg🥰  hilsen Beate   Ok, beklager – det fikk jeg ikke med meg. (Darn!)  Mvh Beate Tollefsen reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Beate Tollefsen Skrevet Januar 28, 2021 Forfatter Del Skrevet Januar 28, 2021 Så nå at Leif Ragnar har tydet linjen. Takk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Even Stormoen Skrevet Januar 28, 2021 Del Skrevet Januar 28, 2021 Ehh, ved litt nøyere gjennomgang av innleggene – hvor har du endret fra Lars til Anders, og hva er det egentlig du vil ha tydet?  Mvh Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Beate Tollefsen Skrevet Januar 28, 2021 Forfatter Del Skrevet Januar 28, 2021 det jeg egentlig skulle skrevet var: hva er yrket til Anders Eriksen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Even Stormoen Skrevet Januar 28, 2021 Del Skrevet Januar 28, 2021 2 minutter siden, Beate Tollefsen skrev: Så nå at Leif Ragnar har tydet linjen. Takk.   Her går det unna 🙂  1 minutt siden, Even Stormoen skrev: Ehh, ved litt nøyere gjennomgang av innleggene – hvor har du endret fra Lars til Anders, og hva er det egentlig du vil ha tydet?  Mvh  – slik at innlegg som dette ovenfor trygt kan kjennes dødt og maktesløst. 😉  Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Beate Tollefsen Skrevet Januar 28, 2021 Forfatter Del Skrevet Januar 28, 2021 beklager at det ble rotet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Even Stormoen Skrevet Januar 28, 2021 Del Skrevet Januar 28, 2021 1 minutt siden, Beate Tollefsen skrev: beklager at det ble rotet.  Beate, ta det med knusende ro. Du er ikke i nærheten av å utfordre ‹Kongen av Rot› = Meg. 😉  Mvh Beate Tollefsen reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Leif Ragnar Fiske Skrevet Januar 29, 2021 Del Skrevet Januar 29, 2021 Yrket er vel det same som for Lars: Sømand. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Logg inn for å kommentere
Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn
Logg inn nå