Jenny helene Skrevet Februar 7, 2021 Del Skrevet Februar 7, 2021 Er det mulig at dere kan kan slette all aktivitet som jeg har hatt her inne? hilsen Kari Stabben Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anne-Lise Hansen Skrevet Februar 7, 2021 Del Skrevet Februar 7, 2021 Jeg har ikke noe med det, men synes det virker respektløst overfor de som har hjulpet deg..? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jenny helene Skrevet Februar 7, 2021 Forfatter Del Skrevet Februar 7, 2021 Jo selvfølgelig, men når man søker navnet mitt opp på Google, kommer innleggene herfra opp, trodde det var lukket forum, siden det krevde passord. Det er ikke alle jeg vil skal vite om den informasjonen jeg har skrevet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anne-Lise Hansen Skrevet Februar 7, 2021 Del Skrevet Februar 7, 2021 Du får vel heller endre visningsnavnet ditt, da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jenny helene Skrevet Februar 7, 2021 Forfatter Del Skrevet Februar 7, 2021 Vet du hvordan det gjøres. Det var en god ide Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jenny helene Skrevet Februar 7, 2021 Forfatter Del Skrevet Februar 7, 2021 Jeg fant ut av det, takk for hjelp. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Logg inn for å kommentere
Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn
Logg inn nå