Beate Tollefsen Skrevet Februar 9, 2021 Del Skrevet Februar 9, 2021 Hei. kan noe tyde fødestedet til Amalie Carlsen? RA, Folketelling 1870 for 0101 Fredrikshald kjøpstad, 1870, s. 420 Brukslenke for sidevisning: https://www.digitalarkivet.no/ft60044662000420 Hilsen Beate Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Else B. Rustad Skrevet Februar 9, 2021 Del Skrevet Februar 9, 2021 Thonum i Sverrige, synes jeg det står? Kanskje andre leser det annerledes.. Beate Tollefsen reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tove D. Johansen Skrevet Februar 9, 2021 Del Skrevet Februar 9, 2021 Kanskje Thanum (men litt rart at det er skrevet med Th) Beate Tollefsen reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Even Stormoen Skrevet Februar 9, 2021 Del Skrevet Februar 9, 2021 (endret) 11 minutter siden, Else B. Rustad skrev: Thonum i Sverrige, synes jeg det står? Kanskje andre leser det annerledes.. Jeg leser det samme, selv om det mest logiske kanskje er Thanum. Mvh Edit: Tanum, Sverige. Endret Februar 9, 2021 av Even Stormoen Beate Tollefsen reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Else B. Rustad Skrevet Februar 9, 2021 Del Skrevet Februar 9, 2021 Bingo, Even 😀😀 Det ser riktigere ut! Beate Tollefsen og Even Stormoen reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Logg inn for å kommentere
Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn
Logg inn nå