Beate Tollefsen Skrevet Februar 9, 2021 Del Skrevet Februar 9, 2021 kan noen se fødestedet til Johan Frederik? RA, Folketelling 1870 for 0101 Fredrikshald kjøpstad, 1870, s. 432 Brukslenke for sidevisning: https://www.digitalarkivet.no/ft60044662000432 Hilsen Beate Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Even Stormoen Skrevet Februar 9, 2021 Del Skrevet Februar 9, 2021 Jeg leser: Ide Thinglag Mvh Beate Tollefsen reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Beate Tollefsen Skrevet Februar 9, 2021 Forfatter Del Skrevet Februar 9, 2021 takk. Er veldig glad for all hjelpen, men hva gjør du ved siden av å svare på mine ting? Even Stormoen reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Beate Tollefsen Skrevet Februar 9, 2021 Forfatter Del Skrevet Februar 9, 2021 hva gjør en Slutter? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Even Stormoen Skrevet Februar 9, 2021 Del Skrevet Februar 9, 2021 Vel, faktisk en god del 🙂 Tro det eller ei. Prøver å svare på et par andre spørsmål her på forumet også, og lager middag, setter på vaskemaskiner, turer i finværet etc.. . . 😉 Men veldig hyggelig at du spør 🙂 Mvh Beate Tollefsen reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Even Stormoen Skrevet Februar 9, 2021 Del Skrevet Februar 9, 2021 (endret) 10 minutter siden, Beate Tollefsen skrev: hva gjør en Slutter? Oi det ovenstående var IKKE svar på hva en Slutter bedriver, men hva JEG bedriver, som svar på ditt forrige spørsmål. Der ble vi ‹synkrone›.. Edit: En Slutter var forøvrig en fangevokter. Mvh Endret Februar 9, 2021 av Even Stormoen Beate Tollefsen reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Beate Tollefsen Skrevet Februar 9, 2021 Forfatter Del Skrevet Februar 9, 2021 Du var litt i forkant, eller var det meg? Jeg skal melde flytting til Mazda'en får. Driver i "taxi"-bransjen med datter i trafikkopplæring og henting på kvelden når Meny stenger. Når bussen ikke samarbeider så... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Even Stormoen Skrevet Februar 9, 2021 Del Skrevet Februar 9, 2021 (endret) 8 minutter siden, Beate Tollefsen skrev: Du var litt i forkant, eller var det meg? Jeg skal melde flytting til Mazda'en får. Driver i "taxi"-bransjen med datter i trafikkopplæring og henting på kvelden når Meny stenger. Når bussen ikke samarbeider så... Vi var vel relativt synkrone. Men så lenge vi skiller ‹snørr og barter› så får vi tåle såpass 😉 Henting og bringing av avkom rundtomkring er kjente ‹størrelser›. Men det er gudskjetakk noen år siden det var aktuellt for mitt vedkommende. Uansett: Min dypeste medfølelse 😉 Men nå tror jeg snart moderatorene kommer og tar oss. Her tyder vi ingenting . . . 😉 Mvh Endret Februar 9, 2021 av Even Stormoen Beate Tollefsen reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Beate Tollefsen Skrevet Februar 9, 2021 Forfatter Del Skrevet Februar 9, 2021 da får jeg sette igang en ny sak da... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Even Stormoen Skrevet Februar 9, 2021 Del Skrevet Februar 9, 2021 1 minutt siden, Beate Tollefsen skrev: da får jeg sette igang en ny sak da... Gi gass! – som man sier der jeg bor . . . 😉 Mvh Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Logg inn for å kommentere
Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn
Logg inn nå