Beate Tollefsen Skrevet Februar 9, 2021 Del Skrevet Februar 9, 2021 Har problemer med I Asyl-listen Hva gjør Anton? RA, Folketelling 1870 for 0101 Fredrikshald kjøpstad, 1870, s. 432 Brukslenke for sidevisning: https://www.digitalarkivet.no/ft60044662000432 Hilsen Beate Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Even Stormoen Skrevet Februar 9, 2021 Del Skrevet Februar 9, 2021 Han er Skræddersvend. Mvh Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Beate Tollefsen Skrevet Februar 9, 2021 Forfatter Del Skrevet Februar 9, 2021 er litt på gyngende grunn nå, men hva gjør Carl da? Ordene ligner ikke og jeg trodde Carl var skræddersvend? Trenger hjelp til merknaden for Anton også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Beate Tollefsen Skrevet Februar 9, 2021 Forfatter Del Skrevet Februar 9, 2021 skal jeg starte nye saker fordi om det er samme listen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Even Stormoen Skrevet Februar 9, 2021 Del Skrevet Februar 9, 2021 12 minutter siden, Beate Tollefsen skrev: er litt på gyngende grunn nå, men hva gjør Carl da? Ordene ligner ikke og jeg trodde Carl var skræddersvend? Trenger hjelp til merknaden for Anton også Hvis du mener Carl August Caspersen rett under Anton Andersson, så er han også skreddersvenn. Tydelig og klart-ish. Det er i hvert fall det samme yrket som Anton. Ad anmerkningen ang. Anton, så kan det se ut som Indsættes 27 Novbr 1870. Uten at jeg aner hva dét monne bety. Mvh Beate Tollefsen reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Beate Tollefsen Skrevet Februar 9, 2021 Forfatter Del Skrevet Februar 9, 2021 har kikket i DA. Det er et botsfengsel. Så innsatt passer bra. Even Stormoen reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Even Stormoen Skrevet Februar 9, 2021 Del Skrevet Februar 9, 2021 4 minutter siden, Beate Tollefsen skrev: skal jeg starte nye saker fordi om det er samme listen? Når du spør – Antar at det kanskje kunne vært praktisk, ja. Tror i så fall du ville fått flere og bedre tydere enn meg til å ‹bite på›, fremfor å ‹tøye› et og samme emne. 🙂 Ingen kritikk! – Kun en tanke ifm. spørsmålet. Mvh Beate Tollefsen reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Even Stormoen Skrevet Februar 9, 2021 Del Skrevet Februar 9, 2021 3 minutter siden, Beate Tollefsen skrev: har kikket i DA. Det er et botsfengsel. Så innsatt passer bra. Aha! Da så . . 🙂 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Logg inn for å kommentere
Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn
Logg inn nå