Gå til innhold
Nasjonalarkivet

Samuel Johnson 1843-1905) - svensk sagbruksarbeidar i Eau Claire, WI - kvar i Sverige hadde han opphavet sitt ifrå?

Recommended Posts

Dette er ei utfordring som eg har hatt liggjande sidan førre hundreåret.  Bertha Larsdotter Haugen frå Luster gifte seg i Eau Claire, WI i 1879 med svensken Samuel Johnson.  Vigsli deira er attgjevi her:

https://www.familysearch.org/ark:/61903/1:1:XR5H-SJV

Slik ser manuskriptet mitt for dette parfolket ut pr. i dag:

~~~~~~~~~~~~~~

Bertha Larsdotter {Haugen}, f. {i Luster} 23.9.1845,

Bertha Larson utvandra til Amerika i 1874 og gifte seg i Eau Claire, Wis. 8.11.1879 med

##### (svensk namn?)

frå

##### (svensk opphav?)

i Amerika kjend som Samuel Johnson.  Han var son av

##### (Johannes og Anna - fulle namn, yrke, bustad og opphav?)

og f.

##### (fødestaden?)

20.11.1843, men utvandra til Amerika

##### (utvandringsåret?)

Parfolket vart buande i Eau Claire, Eau Claire Co., Wis. der Samuel var sagbruksarbeidar («lumber mill laborer»).  Han d. i Eau Claire, Wis. 9.2.1905, medan Bertha d. i Trempealeau Co., Wis.

#####v (date of her death?)

1910.  Dei var barnlause.

~~~~~~~~~~~~~~

Er det mogeleg å identifisera Samuel og opphavet hans i Sverige samt foreldri Johannes og Anna?

Eg takkar so mykje på førehand for alle gode tips!

Denne stod på trykk i Leader-Telegram gjentatte ganger rundt mnd. skiftet feb/mars 1905, altså et par uker etter dødsfallet til Samuel:

image.png.d7054f985219a6e331d979207ceeb4c1.png

Med forbehold om at dette er rett Samuel, kan notisen forstås som at enken Bertha hadde ukjent oppholdssted, kanskje fraflyttet fra Samuel i 1905?

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.